دکتر عزیزی در یزد: ظرفیت‌های بسیارمناسبی در توسعه ورزش گلف استان فراهم شده است
09 دی 1400 - 12:15
رئیس فدراسیون گلف گفت: عملکرد هیئت گلف استان یزد، رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان را به دنبال داشته است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از هیئت گلف استان یزد، “حمید عزیزی” رئیس فدراسیون گلف کشور در سفری یک روزه به استان یزد، توسعه ورزش گلف در این استان را متاثر از برنامه ریزی صحیح هیئت گلف استان در شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه این استان دانست و بر استفاده از این ظرفیت و توانمندی تاکید کرد.

رئیس فدراسیون گلف کشور در دیدار با شهردار یزد، توسعه ورزش و رونق آن در سطح جامعه را نیازمند تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: هم افزایی و همگرایی شهرداری با هیئت‌های ورزشی، زمینه ساز بستری مناسب در توسعه ورزش می باشد که می توان از این رهیافت در سلامتی جسم و روان آحاد جامعه، نقش آفرین بود.

عزیزی با اشاره به نقش شهرداری در رونق ورزش‌های همگانی، توسعه ورزش گلف در استان یزد را از اهداف اصلی فدراسیون و هیئت دانست و بر این اساس خواستار تعامل شهرداری با هیئت گلف استان در شناسایی استعدادها و شکوفایی گلف در استان یزد شد.

“محی الدینی” شهردار یزد نیز حمایت از ورزش و توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهر را از اهداف شهرداری‌ها در حوزه اجتماعی عنوان کرد و بر افزایش سطح تعاملات شهرداری و هیئت گلف استان تاکید کرد.

رئیس فدراسیون گلف کشور در ادامه با حضور در سایت مینی گلف استان از زمین استاندارد این مجموعه بازدید کرد. عزیزی وجود زمین استاندارد و زیبای مینی گلف در یزد را از قابلیت‌ها و ظرفیت های خوب این استان برشمرد و گفت: زمین مینی گلف استان یزد دارای استانداردهای لازم بوده و می‌توان گفت که این زمین در سطح کشور بی نظیر و از زیباترین زمین های مینی گلف در سطح کشور می‌باشد.

وی از برگزاری مسابقات ملی و کشوری در زمین استاندارد مینی گلف استان یزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: ورزشکاران علاقمند زیادی در استان یزد در این رشته ورزشی فعال هستند که با توجه به عمر دو ساله هیئت گلف استان یزد، این سطح از فعالیت‌ها ستودنی و قابل تقدیر می باشد.

“مهرداد جمشیدی” دبیر فدراسیون گلف کشور نیز وجود زمین استاندارد و منحصر به فرد مینی گلف در استان یزد را قابلیت مهم در توسعه این ورزش دانست و افزود: اخذ گرید بین المللی برای این زمین را در برنامه کاری قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد، در مجمع سالیانه هیئت گلف استان یزد شرکت کرد. “مسعود شریعتی” مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست ضمن خوش آمدگویی، به تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط هیئت گلف استان پرداخت و از خدمات “علیرضا پورسلمان” در هیئت گلف استان تشکر کرد.

در مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان یزد، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط رئیس هیئت گلف استان ارائه و در ادامه صورت‌های مالی به تصویب رسید.

گفتنی است درسفر یکروزه رئیس فدراسیون گلف کشور به استان یزد، دبیر و عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز ایشان را همراهی کردند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.