آماده برگزاری مسابقات کشوری در کرمانشاه هستیم
07 خرداد 1398 - 14:39
اکبری: جوکار گفت: توسعه این رشته مهیج ورزشی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از برنامه هایی است که با جدیت از سوی فدراسیون در استان های مختلف دنبال می شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف از ایرنا، مهدی جوکار نایب رییس هیات گلف کرمانشاه دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار داشت: باید زمینه ای فراهم شود تا عموم نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان گلف را بشناسند از این رو فدراسیون اجرای طرح استعدادیابی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: یکی از استان های موفق در این طرح کرمانشاه بوده و باعث شده تا افراد بیشتری به این رشته ورزشی جذب و شاهد حضور ملی پوشانی از این استان در رشته های مختلف گلف باشیم.
جوکار همچنین با اشاره به پیش قدم شدن دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای توسعه و ترویج ورزش گلف، گفت: این دانشگاه با در اختیار گذاشتن زمین مناسب، می تواند با اخذ استانداردهای ملی در جهت ساخت تجهیزات و لوازم ورزش گلف و زیرمجموعه های آن نیز قدم بردارد.
آماده برگزاری مسابقات کشوری در کرمانشاه هستیم
در این دیدار همچنین الهام اکبری رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در هیات، افزود: خوشبختانه امروز شرایط به گونه ای است که این آمادگی را داریم تا میزبان رویدادهای مهم کشوری در بخش های وانجمن های مختلف این ورزش باشیم.
وی ادامه داد: کرمانشاه در یکی 2 سال گذشته میزبانی اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات جهانی و همچنین چند دوره مسابقات منطقه ای را عهده دار بوده و از این لحاظ شرایط خوبی داریم.
اکبری تصریح کرد: طی سال های اخیر همچنین موفق به فعال کردن اکثر کمیته های زیرمجموعه گلف مانند مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت شده ایم و ورزشکاران در آن ها مشغول فعالیت هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.