ورود سرمايه‌گذار بخش خصوصى جهت توسعه مینی‌گلف در هرمزگان
27 آذر 1400 - 10:19
رئیس كميته مينى‌گلف استان هرمزگان گفت: با توجه به استقبال کم نظیر مردم هرمزگان از اين ورزش مفرح, نياز ورود سرمايه‌گذار و بخش خصوصى احساس می‌شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از هیئت گلف هرمزگان، مسعود اعمالى در ادامه افزود: براى توسعه زير ساخت‌ها و ترويج و گسترش مینی‌گلف و برنامه ريزى پایدار نياز به سرمايه‌گذار است كه با پيگيرهاى صورت گرفته در آينده نزديك شاهد اتفاقات خوبى خواهيم بود.

وی تصریح کرد: هرمزگان در فصل زمستان با توجه به داشتن شرایط جوی مساعد مي‌تواند پايگاهى براى مسابقات قهرمانى كشور، المپيادها و اردوی تيم ملى باشد.

رئيس كميته مینی‌گلف هرمزگان بيان داشت: نياز به يك زمين استاندار در استان احساس می‌شود، زمین مینی‌گلف استاندارد با ١٨ ميدان كه در شرايط اقتصادى فعلی ساخت آن دشوار است با سرمايه گذاری بخش خصوصى محقق مي‌شود.

مسعود اعمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، نو پا بودن ورزش گلف در استان و شرایط اقتصادی شاهد پیشرفت‌های کم نظیری بوده‌ایم و نسبت به ادوار گذشته فعالیت‌های قابل دفاعی در استان توسط خانواده گلف صورت گرفته است.

وی بیان کرد: جا دارد از تلاش بى قفه مهندس شبانكاره رئيس هیئت گلف استان و همچنين جناب دكتر عزيزى رياست فدارسيون گلف جمهوری اسلامی ایران، بابت نگاه ويژه‌ای که به هرمزگان دارند تشكر و قدردانى کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.