دکتر عزیزی: لیگ گلف باید به بهترین شکل به سرانجام برسد
01 آذر 1400 - 11:38
رئیس فدراسیون گلف گفت: باید به یکدیگر کمک کنیم تا لیگ به بهترین شکل ممکن و با کمترین حاشیه و مشکلات پیش برود و به سرانجام برسد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از ایسنا، حمید عزیزی در آیین قرعه‌کشی سوپر لیگ گلف کشور که روز گذشته در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: اکنون شش تیم از خوزستان در لیگ برتر حضور دارند و براساس سنت گذشته نیز وظیفه ما بود که قرعه‌کشی لیگ را در اهواز انجام دهیم. خوزستان مهد گلف ایران است و افتخار می‌کنم در این استان هستم.

وی عنوان کرد: در این اوضاع مالی شرکت‌ها، حضور آن‌ها در لیگ کار دشواری است اما انگیزه فراوان داریم که تجربه برگزاری یک لیگ خوب را کنار هم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون گلف گفت: باید به یکدیگر کمک کنیم تا لیگ به بهترین شکل ممکن و با کمترین حاشیه و مشکلات پیش برود و به سرانجام برسد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز برای گلف کشور مهم است زیرا ما یک پیکر در جامعه گلف کشور هستیم. فدراسیون نیز چند رشته را تحت پوشش دارد اما من همواره به این نکته اشاره می‌داشتم که 99 درصد این پیکر، رشته گلف است و اگر گلف در هیاتی فعال نباشد سایر فعالیت‌ها در آن هیات معنا ندارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: این پیکر واحد و منسجم تمام تلاش خود را کرده است که طی این سال‌ها گلف را از مظلومیت تا حد امکان خارج کند. از عدم پخش اخبار گلف، امروز به پخش زنده مسابقات رسیده‌ایم و امروز در مجامع بین‌المللی حاضر می‌شویم و سعی می‌کنیم آن‌چه باید را برای آن پایه‌گذاری کنیم.

وی گفت: گلف به عنوان یک رشته رسمی به مدارس نیز راه پیدا کرد و سی‌امین رشته ورزشی است که وارد مدارس شده است. باید فرهنگ گلف را در سطح جامعه معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون گلف عنوان کرد: امیدواریم روزی برسد که در جای جای کشور زمین گلف داشته باشیم و با روندی که در فضای بین‌المللی و دولت ما وجود دارد، ان‌شاءالله باید به زودی تحریم‌ها برداشته شود. تحریم‌ها که برداشته شود شرکت‌ها و افراد خارجی برای استفاده از سرمایه‌ها و منابع کشور ما به این جا سرایز می‌شوند و بیشتر آن‌ها علاقه‌مند هستند که گلف بازی کنند ما از الان باید به سمت فراهم کردن زیرساخت مناسب برویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.