برگزاری لیگ مینی‌گلف کشور برای نخستین بار
30 شهریور 1400 - 8:39
لیگ مینی‌گلف کشور برای نخستین بار در تهران برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، سید جلال عرفانیان، سرپرست هیئت گلف استان تهران در خصوص برنامه‌های پیش‌روی هیئت گلف استان تهران، اظهار داشت: با همکاری فدراسیون گلف و برنامه‌ریزی‌های رئیس کمیته مینی‌گلف هیئت استان تهران برای نخستین بار در کشور لیگ مینی گلف کشور در دو بخش زنان و مردان به مناسبت هفته دفاع مقدس را در استان تهران برگزار می‌کنیم. این لیگ با حضور 8 تیم در بخش زنان و بخش مردان برگزار می‌شود. این مسابقات از اول مهر ماه به میزبانی باشگاه مینی‌گلف مینیاتور انجام می‌گیرد. نفرات و تیم‌های برتر نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. برای نخستین بار قوانین مسابقات لیگ توسط کارشناسان این رشته تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیش از ظرفیت لیگ‌برتر شاهد استقبال و ثبت نام علاقه‌مندان به این رشته بودیم در تلاشیم تا لیگ دسته یک نیز در دو بخش زنان و مردان برگزار شود.

سرپرست هیئت گلف استان تهران با اشاره به ویژگی‌های رشته مینی‌گلف یادآوری کرد: در زمان فعلی و با شیوع کرونا، مینی‌گلف از جمله رشته‌‌هایی است که خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای باز و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به آن بپردازند. برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک مینی گلف نیز در راستای توسعه، گسترش و معرفی بیشتر این رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.