برگزاری نشست مشترک مربیان و‌ داوران وودبال
07 شهریور 1400 - 11:53
نشست مشترک کمیته‌های آموزش و مربیان و‌ داوران وودبال به ریاست مهدی ترحمی، نایب رئیس انجمن وودبال و رئیس هیئت گلف استان سمنان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از انجمن وودبال، در این نشست که با حضور محمد مهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و رئیس کمیته آموزش بصورت برخط برگزار شد، اعضا کمیته‌ها ضمن تبادل نظر در خصوص تسریع و پیشبرد برگزاری رویدادهای اموزشی گفتگو کردند.

طی این نشست آنلاین؛ برگزاری رویداد آموزش محور اسکیل چلنج در نیمه دوم مهرماه سالجاری، الزام کلیه مربیان رسمی انجمن به تشکیل کلاس و آموزش با هماهنگی هیئت‌های استانی و چالش‌ها و‌مشکلات پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

همچنین با توافق کلیه اعضا کمیته‌های آموزش و داوران مقرر شد مدارک داوران و مربیانی که بیش از ۲ سال از عدم فعالیت و همکاری با هیئت‌های استانی و انجمن وودبال گذشته است بازنگری و در صورت تایید فدراسیون و انجمن ابطال گردد.

از دیگر موضوعات مهم نشست مذکور تاکید بر ارتقا سطح کیفی اموزش ورزشکاران، برگزاری کلاس اموزش داوری درجه۲ و تدوین محتوای آموزش مجزا برای ادوار مختلف وودبال بود.

در پایان؛ ضمن تاکید بر استفاده از لوازم و‌ادوات تولید داخل و نیز بهره گیری از ظرفیت رسانه ای برای پوشش اخبار و فعالیت‌های انجمن وودبال، کلیه حاضرین در جلسه کمیته‌ها موافقت کردند که تشکیلاتی بمنظور به روزرسانی و تدوین بانک اطلاعاتی نقشه‌های میادین وودبال و‌ ادوات لازم با تایید فدراسیون ایجاد گردد.

نشست مشترک کمیته های داوران و اموزش انجمن وودبال با حضور ۱۵ نفر متشکل از روسای کمیته ها و اعضا فعال صورت پذیرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.