عضویت افتخاری سفیر کره در فدراسیون گلف/ دیدار سفیر کره‌جنوبی با مسئولین گلف ایران
31 تیر 1400 - 16:31
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، سفیر جدید کره جنوبی پس از تقدیم استوار نامه خود به رئیس جمهور، همراه با معاون خود، حمید عزیزی رئیس و مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب بازی دوستانه برگزار کرد.

آقای یون کانگ هیان، سفیر جدید کره جنوبی در ملاقات با دکتر عزیزی رئیس فدراسیون اعلام کرد که با توجه به علاقه زیادی که به رشته مفرح گلف دارد، تصمیم گرفت در اولین ملاقات پس از تقدیم استوار نامه به ریاست جمهوری با رئیس فدراسیون گلف در ایران آشنا شود.

وی پس از بازی دوستانه در زمین گلف از نشاط و پویایی رشته گلف در ایران سخن گفت.

حمید عزیزی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سفیر جدید کره جنوبی اظهار داشت: رشته گلف در جهان یک رشته دیپلماتیک است و بسیار مورد علاقه چهره های برجسته سیاسی و اقتصادی بوده و هست و این فدراسیون ضمن اینکه مبتکر برگزاری جام گلف دیپلمات‌ها بوده، علاقمند است به صورت مستمر این مسابقات را در بالاترین سطح ممکن برگزار کند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین رویدادهایی ضمن استقبال سفرای کشورهای مختلف مستقر در جمهوری اسلامی ایران، اثرات بسیار مطلوبی در مناسبات دیپلماتیک و معرفی بیشتر گلف در سطح جامعه خواهد داشت.

شایان ذکر است با توجه به علاقه آقای یون کانگ هیان نسبت به رشته گلف با دستور عزیزی رئیس فدراسیون، وی به عضویت افتخاری فدراسیون در آمدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.