برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گلف با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها
28 تیر 1400 - 16:17
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست خانم دکتر فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان و با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست دکتر مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

علیرضا رحیمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و مهدی مستجاب الدعوه معاون مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها هم در این مجمع حضور داشتند.

این مجمع در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیئت‌های گلف استان‌ها هم بصورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد.

دکتر فرهادی‌زاد، از تلاش‌های متعدد مجموعه فدراسیون با وجود محدودیت‌های کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر عزیزی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد فدراسیون، درباره رشته‌های زیر مجموعه از جمله کروکت صحبت‌هایی مطرح کردند و خواستار راه اندازی کمیته‌های استانی در این رشته مانند مینی گلف و وودبال شدند.

در پایان مجمع، دکتر عزیزی همچنین خواستار کمک برای احداث ساختمان گلف در مجموعه ورزشی انقلاب شد که با رای مثبت اعضای مجمع هم همراه شد.

وی افزود: دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان و شرکت توسعه همکاری بسیار نزدیکی با فدراسیون گلف برای احداث ساختمان گلف داشتند که جا دارد همین جا و در کنار روسای هیئت‌های تشکر و قدردانی خود را از آنها داشته باشم و امیدوارم این پروژه هرچه زودتر به نتیجه برسد و فدراسیون گلف به خانه خود در مجموعه ورزشی انقلاب بازگردد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.