برگزاری مجمع عمومی‌ فدراسیون آسیایی وودبال با حضور نماینده ایران
17 تیر 1400 - 11:42
مجمع عمومی‌فدراسیون آسیایی وودبال که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار و بدلیل شیوع کرونا لغو شده بود؛ با حضور‌ نماینده کشورمان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی‌فدراسیون آسیایی وودبال که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار و بدلیل شیوع کرونا لغو شده بود؛ با حضور‌ نماینده کشورمان بصورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست که با حضور کلیه اعضا مجمع و محمدمهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی انجام پذیرفت؛ ساز و کار برگزاری مسابقات آسیایی وودبال در سال آینده و بررسی تقارن آن با مسابقات جهانی در دستور کار قرار گرفت.

پس از گزارش چین بعنوان کشور میزبان بر تعویق این رویداد توسط دولت بدلیل شیوع گونه جدید دلتا و نیز مقررات سخت گیرانه کشورهای مختلف بحث و تبادل نظر شد.

مقرر شد کشورهای عضو فدراسیون آسیایی بر توسعه وودبال و آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رویدادهای آنلاین متمرکز شوند تا خلا لغو و تعویق مسابقات جبران شود.

همچنین، به منظور ایجاد نشاط و سرگرمی هفته آینده یک مسابقه آنلاین وودبال با استفاده از ماکت فدراسیون جهانی بر روی میز ویژه مسئولین انجمن‌ها و فدراسیون‌های ملی انجام خواهد پذیرفت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.