جلسه دکتر عزیزی با سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه وزارت ورزش برگزار شد
17 شهریور 1399 - 13:28

دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف با دکتر رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش پیرامون مستعدین رشته گلف دیدار کرد.

پ
پ

دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف در نشست تخصصی با دکتر رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان که در محل فدراسیون صورت پذیرفت اظهار داشت : محور اصلی برنامه های فدراسیون، توسعه استعدایابی می باشد و با سیاست های آموزشی و استعدادیابی وزارت ورزش برنامه های این دو حوزه را طراحی و در مسیر آن حرکت می کنیم.

ایشان در ادامه اظهار داشت : اجرای دو دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور زمینه ساز کشف استعداد شده و بهترین بهره وری را از پروژه ملی ورزش کشور بردیم و تاثیرات ارزنده ای به همراه داشت.

دکتر عزیزی در خصوص اهمیت رده های پایه در بعد توسعه قهرمانی بیان نمود: در تمامی اعزام های برون مرزی با نگاه کسب تجربه و تقویت تیم های ملی بزرگسالان جوانان زیر ۱۸ سال در دستور کار قرار دادیم و نتایج مثبتی به دست آوردیم.

رییس فدراسیون گلف در تقویت سرمایه انسانی در حوزه های مختلف ” مهد های کودک، مدارس،دانشگاهی… ” گام های اساسی برداشتیم و در ادامه برنامه فدراسیون توجه خاص و ویژه داریم.

ایشان از عقد تفاهم نامه با فدراسیون دانش آموزی در هفته های آتی خبر داد و گفت: مقدمات اولیه با ورزش دانش آموزی انجام شده و در آینده ای بسیار نزدیک شرایط اجرای تفاهم نامه با آموزش و پرورش نهایی می گردد.

همچنین رییس فدراسیون گلف عنوان نمود: تمامی فرآیند اجرایی فدراسیون در بخش های آموزش، استعدادیابی، ارزیابی استان ها، مسابقاتی، بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مربیان و داوران، خبری …. از طریق راه اندازی سامانه جدید رونمایی می شود و به زودی اطلاعات هیات ها و کمیته ها در آن بارگذاری و تکمیل خواهد گردید. این سامانه می تواند در تحلیل های فرآیند مدیریتی کمک های بسیار شایانی به کمیته های مختلف فدراسیون داشته باشد و در حال حاضر ساختار اصلی آن مراحل پایانی خود را پشت سرگذاشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.