مجمع عمومی فدراسیون گلف برگزار شد
08 مرداد 1399 - 15:59
با حضور علی‌نژاد؛ مجمع عمومی فدراسیون گلف امروز ظهر به صورت وبینار در سالن همایش های هتل آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد.
پ
پ

مجمع عمومی فدراسیون گلف امروز ظهر به صورت وبینار در سالن همایش های هتل آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد.

در ابتدا دکتر عزیزی به بررسی عملکرد فدراسیون پرداخت و در ادامه کلیپی کوتاه از عملکرد فدراسیون برای اعضای مجمع پخش شد.
دکتر عزیزی در مهمترین صحبت خود به کسب کرسی های آسیایی بدون هیچ سفر خارجی اشاره کرد.

سپس گزارش حسابرس، خزانه‌دار و بازرس ارائه گردید که تمام گزارش‌ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه شد.
البته نکته ای درباره مصارف بودجه برای کارکنان از طرف معاون وزیر مطرح و تذکر داده شد.


همچنین برخی روسای هیات استان ها که به صورت آنلاین مجمع را نظاره می‌کردند از جمله تبریز و خوزستان هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

در پایان نیز دکتر علی‌نژاد ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون و اشاره به مشکلات موجود که کرونا به وجود آورده از گزارش مالی شفاف فدراسیون ابراز رضایت کرد.
همچنین دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف با اشاره به تعدیل سازی نیروهای اجرایی فدراسیون از کم بودن بودجه وزارت ورزش گله کرد و گفت یکی از کمترین دریافتی ها متعلق به فدراسیون ماست‌. درضمن ردیف بودجه ای در مجلس برای چهار فدراسیون تعریف شده که هنوز وزارت ورزش هیچ گونه پولی به فدراسیون نپرداخته است همچنین دکتر عزیزی به یکی از نقاط ضعف فدراسیون اشاره کرد که کمک شایانی نتوانسته به هیات های استانی ارائه دهد.
فدراسیون گلف به پیشنهاد دکتر عزیزی ازین به بعد گردش مالی خود را داخل سایت فدراسیون شفاف سازی خواهد کرد که به تصویب اعضای مجمع هم رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.