حال گلف از بابت بودجه اصلا خوب نیست/ در حال انجام کارهای معوقه هستیم
23 تیر 1399 - 12:35
جمشیدی خبر داد:

دبیر فدراسیون گلف گفت: از بابت بودجه حال گلف اصلا خوب نیست و در این باره هم چندین بار با مسئولان مکاتبه کردیم.

منبع : تسنیم
پ
پ

مهرداد جمشیدی در گفت‌وگویی در خصوص احتمال لغو مجمع سالیانه فدراسیون گلف به دلیل گسترش ویروس کرونا در تهران، اظهار داشت: زمان و برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تا الان تغییری پیدا نکرده و روز گذشته هم استعلام کردیم و گفتند مجمع به قوت خود باقی است ولی با توجه به شرایط ممکن است مجمع سالیانه لغو و یا به زمان دیگری موکول شود‌. فعلا زمان برگزاری همان تاریخ (هشتم مردادماه) است ولی باید ببینیم چه می‌شود.

* برای تغییر تاریخ مجمع تابع تصمیم وزارت ورزش هستیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تمایلی برای تغییر تاریخ مجمع دارد، گفت: ما نمی‌توانیم مجمع را لغو یا تغییر دهیم. رئیس مجمع دکتر علی‌نژاد است و وی باید برای تغییر زمان دستور دهد. فدراسیون موظف به برگزاری مجمع است ولی در برخی موارد صاحب اختیار نیست از جمله تغییر تاریخ مجمع. ما تابع دستورات وزارت ورزش هستیم‌.

دبیر فدراسیون گلف یادآور شد: مجمع سالیانه فدراسیون کلا با 40 نفر برگزار می‌شود و ما پیش بینی کردیم که فاصله اجتماعی رعایت شود و پروتکل‌ها از جمله استفاده از ماسک و …‌ انجام شود همچنین در کوتاه‌ترین زمان گزارش‌ها را ارائه خواهیم کرد. پیش بینی تاریخ برگزاری مجمع سه هفته پیش انجام شده است. در آن زمان شرایط مناسب‌تر بود. ممکن است در روزهای آینده بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش تاریخ برگزاری مجمع تغییر کند.

* برگزاری مجامع جزو وظایف اصلی فدراسیون‌ها است

جمشیدی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما بر اساس برگزاری آنلاین مجمع بود که مورد موافقت واقع نشد. البته مجمع عمومی نیاز به حضور فیزیکی اعضا دارد و سالی یکبار برگزار می‌شود. در نشست آنلاین برای رای گیری و نظرات هیئت‌ها ممکن است مشکل ایجاد شود.

وی در خصوص پای‌بندی فدراسیون گلف برای برگزاری مجامع سالیانه از زمان حضور دکتر عزیزی، گفت: به جز مجمع انتخابات فدراسیون، این سومین مجمع سالیانه فدراسیون است.‌ مجمع  معوقه سال‌های 95 تا 97 و مجمع سال 97 برگزار شده و مجمع چهارشنبه نیز  مجمع سال 98 است. مجمع سالیانه وظیفه قانونی فدراسیون‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی است تا عملکرد اجرایی و مالی را به اعضا ارائه کنند و اگر فدراسیونی به موقع برگزار می‌کند وظیفه خود را انجام داده است.

* در حال انجام کارهای معوقه هستیم

دبیر فدراسیون گلف در خصوص برنامه مسابقات و اردوهای گلف و رشته‌های تابعه گفت: کل مسابقات و برنامه‌های اجرایی فدراسیون کنسل شده است در صورتیکه در گلف ذاتاً فاصله اجتماعی وجود دارد ولی برای اینکه در مسابقات قهرمانی کشور نیاز به اسکان ورزشکاران در خوابگاه و … وجود دارد، برای برگزاری آن ریسک نمی‌کنیم و فعلا لیگ و مسابقات قهرمانی کشور و دوره‌ها لغو شده است. سعی داریم یکی دو دوره آنلاین برگزار کنیم که دوره مربیگری گلف یکی از این برنامه‌ها است. امسال نمی‌توانیم مسابقه داشته باشیم مگر اینکه شرایط به سمت بهبودی برود و یک مسابقه یک روزه در شرایط زرد یا سفید برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: ما از شرایط موجود استفاده کردیم و کارهای معوقه را انجام می‌دهیم. ترمیم آیین نامه‌ها یکی از مهم ترین برنامه‌هایی است که در این زمان در دستور کار داریم.

* از پرداخت حقوق کارمندان عاجز هستیم

جمشیدی در خصوص تخصیص بودجه از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکید کرد: کمیته ملی المپیک یک چهارم بودجه مصوب ما را پرداخت کرد. روند تخصیص بودجه ضعیف است و در تنگنا هستیم و 50 درصد نیروهای قراردادی و پاره وقت خود را تعدیل کردیم. ما در حالت عادی هم حداقل نیرو در بین فدراسیون‌ها داشتیم و همین تعداد هم از  10 نفر به 5 نفر رسیده است. عاجز از پرداخت حقوق و مزایای کارمندان بودیم. متاسفانه  روند تخصیص بودجه از سوی وزارت ورزش کاهش داشته است.

* در بحث بودجه حال گلف خوب نیست

وی عنوان کرد: در سال 98 مرتباً مسابقه و برنامه داشتیم و به همین دلیل دیون معوقه بر گردن داریم ولی تخصیص‌ها نه به روند جاری فدراسیون کمک می‌کند و نه می‌توانیم معوقه‌ها را پرداخت کنیم. از بابت بودجه حال گلف اصلا خوب نیست و در این باره هم چندین بار با مسئولین مکاتبه کردیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.