پاکستان در معرض ویروس کرونا قرار ندارد و اعزام انجام می‌شود/ می‌خواهیم توازن بانوان و آقایان در رشته گلف برقرار باشد
29 بهمن 1398 - 14:12
با توجه به اینکه رشته گلف فاقد داور است و کلاسی هم برای تربیت داور ندارد اما باید برای نظارت بر مسابقات مارشال تربیت کنیم.
منبع : دکتر عزیزی در گفتگو با ایلنا:
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص کلاس‌های داوری مینی‌گلف اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته گلف فاقد داور است و کلاسی هم برای تربیت داور ندارد اما باید برای نظارت بر مسابقات مارشال تربیت کنیم. از طرف دیگر هم برای رشته‌هایی مانند مینی‌گلف، وودبال و کروکت تا به حال هیچگونه کلاس داوری برگزار نشده بود. مجموعا تصمیم گرفتیم که در حوزه سرمایه انسانی؛ چه در بحث داوری، چه در بحث مربیگری و چه در بحث مارشال برای گلف اقداماتی را شروع کنیم که در قدم اول از 19 استان کشور بیش از 80 نفر را برای داوری درجه 3 رشته گلف تحت نظر و آموزش قرار دادیم و نتایج امتحان این دوره هم اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد. به دنبال این دوره داوری که برای نخستین بار در فدراسیون برگزار می‌شود، بحث داوری برای سایر رشته‌ها را هم دنبال خواهیم کرد. همچنین بحث ساماندهی مربیانی که در ادوار مختلف در رشته گلف آموزش دیدند؛ نزدیک به 300 نفر برای درجه 3، 50 نفر برای درجه 2 و 10 نفر برای درجه یک در سالهای گذشته کارت مربیگری دریافت کردند. اگر نیاز به بازآموزی دارند، بازآموزی می‌شوند و یا اگر فعال نیستند نفرات دیگری را جایگزین می‌کنیم. درواقع برایندی را برای مشخص شدن کارشان تعریف می‌کنیم. در سایر رشته‌ها نیز حتما کلاس‌های مربیگری خواهیم گذاشت.

وی در مورد اعزام به پاکستان و ماجراهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده هم گفت: نام کشور پاکستان در لیست کشورهایی که در معرض این ویروس قرار دارد، دیده نمی‌شود از طرفی هم پرس‌وجویی که در رابطه با کشور پاکستان انجام دادیم تصمیم گرفتیم که اعزام بانوان را به مسابقات اوپن پاکستان انجام بدهیم که فردا عازم خواهند شد و ما نفر اول بانوان زیر 18 سال الینا نادی و نفر اول بالای 18 سال که نازنین شهرکی هستند را به همراه نگار صیادی سرمربی و سرپرست قرار دادیم خانم نگار صیادی، مربی بزرگسالان تیم ملی کشورمان است.

رئیس فدراسیون گلف در مورد برگزاری لیگ بانوان هم گفت: لیگ بانوان هم به همان صورتی که در رده‌های سنی سعی کردیم توازن برقرار کنیم و به رده‌های استعدادیابی زیر 18 سال و سنین بالاتر اهمیت می‌دهیم، از یک سو با محوریت و درواقع اصل قرار دادن رشته کلی گلف ما سیاست توازن بین‌رشته‌ای را هم بین رشته‌های تابع فدراسیون گلف دنبال می‌کنیم؛ از طرف دیگر بنای ما بر این است که در بین فعالیت‌های آقایان و خانم‌ها هم توازن برقرار کنیم. یکی از مواردی که خانم‌ها هم از سالهای گذشته تجربه‌اش را داشته‌اند و لازم بود که مجدداً احیا شوند، بحث برگزاری لیگ بانوان بود که تا الان حدود شش استان اعلام آمادگی کردند که البته زمانش به پایان نرسیده و پیش‌بینی ما این است که حدود 12 استان یا کمتر یا بیشتر اعلام آمادگی کرده و در مسابقات حضور داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.