برگزاری اردوی انتخاب انزلی برای تیم ملی وودبال ساحلی در اسفند ماه
28 بهمن 1398 - 11:20
: رشته وودبال مدال آورترین رشته گلف است و در آن مدال آسیایی و کرسی آسیایی داریم. کرسی نایب رئیسی را از قبل داشتیم و از سال قبل خودم این کرسی را به دست آوردم و این کرسی در تاریخ فدراسیون گلف بی سابقه است. خودم شخضاً مربی و داور بین‌المللی این رشته هستم رئیس سابق انجمن وودبال هم بودم.
منبع : سعیدی در گفتگو با ایلنا خبر داد:
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف محمد مهدی سعیدی در گفتگو با ایلنا در خصوص اردوی تیم ملی وودبال ساحلی در انزلی اظهار داشت: رشته وودبال مدال آورترین رشته گلف است و در آن مدال آسیایی و کرسی آسیایی داریم. کرسی نایب رئیسی را از قبل داشتیم و از سال قبل خودم این کرسی را به دست آوردم و این کرسی در تاریخ فدراسیون گلف بی سابقه است. خودم شخضاً مربی و داور بین‌المللی این رشته هستم رئیس سابق انجمن وودبال هم بودم. در مورد اردو هم با توجه به اینکه ما بازی‌های آسیایی سانیا 2020 را در آذر ماه پیش رو داریم و اینکه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب کرد که وودبال هم در رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشد این بالاترین سطح رقابت وودبال هست که در آن شرکت می‌کنیم و به همین منظور در اوایل اسفند اردوی انتخابی تیم ملی را بندرانزلی را در پیش داریم و ترکیب اصلی تیم ملی در آنجا مشخص می‌شود. از 16 نفر بازیکن دعوت کردیم 8 آقا و 8 خانم که دو برابر ظرفیت پذیرش داشتیم و در کرمان این نفرات مشخص شدند و در اردوی پیش رو بازیکنان محک می‌خورند و بر اساس قابلیت‌های فنی‌شان و بازی‌شان که انجام می‌دهند و در دو راند اسکورگیری که در برنامه داریم در خصوص نفرات انتخابی به همراه سایر مربیان در مورد انتخاب نفرات تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در مورد برنامه‌های آتی کمیته وودبال هم گفت: بعد از مشخص شدن نفرات اصلی برنامه‌ریزی کردیم 5-6 دوره اردوی تدارکاتی در فواصل مختلف و مشخص داشته باشیم چون وودبال ساحلی از وودبال چمنی کاملاً متفاوت است و یک رشته جدید‌تر محسوب می‌شود و حساسیت موضوع برای ما خیلی بالا است و برای همین بچه‌هایی که عضو تیم ملی می‌شوند کار سختی دارند و برنامه‌های سنگین تمرینی برایشان تدارک دیدیم و امیدوارم در اردوهای تدارکاتی انجام دهند و آماده اعزام شویم.

سعیذی در مورد اینکه آیا از سمت فدراسیون گلف حمایت‌های لازم از آنها صورت می‌گیرد یا نه هم گفت: بله خیلی زیاد. دکتر عزیزی و آقای جمشیدی همیشه به وودبال لطف دارند و واقعاً از ما حمایت کردند. در بحث موافقت با اعزام و موارد مختلف حمایت‌های لازم از ما صورت گرفت و کمیته ملی المپیک هم صرفاً با مکاتبات با اعزام ما موافقت نکرد و فیلترهای خاص خودشان را داشتند و به دلیل اهمیتی که رشته وودبال داشت و جایگاه خوبی که در فدراسیون داشت و کارنامه خوبی که داشته است و در بحث نتیجه‌گیری و کسب مدال و کسب کرسی موفق بوده همه در این موافقت تاثیر داشته است. این را به خاطر حضور خودم نمی‌گویم و روال کار روال خوبی است و توانستیم موافقت را برای این اعزام بگیریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.