باید زمینه‌ای فراهم شود تا با برگزاری برنامه‌های همگانی، نوجوانان و جوانان و خانواده‌های آنان گلف را بشناسند
25 دی 1398 - 12:38
با توجه به درخواست ها و پیگیری های جوانان و دانشجویان برای فعالیت رشته گلف ، با فدراسیون مربوطه هماهنگی های لازم انجام شد تا با راه اندازی هیات ، این رشته در استان توسعه پیدا کند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی در مسیر تهران – کی یف گفت: با توجه به درخواست ها و پیگیری های جوانان و دانشجویان برای فعالیت رشته گلف ، با فدراسیون مربوطه هماهنگی های لازم انجام شد تا با راه اندازی هیات ، این رشته در استان توسعه پیدا کند.
مسعود شریعتی افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا با برگزاری برنامه های همگانی، نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان گلف را بشناسند و این رشته در میان طیف های مختلف جامعه آموزش داده شود.
وی بیان داشت: هدف اصلی هیات باید توسعه گلف و جذب جوانان به این رشته ورزشی باشد که یکی از راه های خوب برای شناساندن نوجوانان و کشف استعدادها مدارس است که باید برنامه ریزی شود و با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش این رشته در بین دانش آموزان آموزش داده شود تا در آینده شاهد پرورش قهرمانان زیادی در استان باشیم.
گلف از جمله ورزش ها و بازی در فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به وسیله چوب های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می اندازند.
به طور کلی این ورزش ، پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد.
استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.