مازندران یکی از پایتخت های اصلی ورزش ایران است/ امیدواریم با همراهی جامعه گلف مازندران و مدیریت ورزشی استان شاهد تقویت جایگاه ورزش گلف باشیم
24 دی 1398 - 11:30
دکتر عزیزی: با حضور دکتر عزیزی رئیس فدراسیون گلف، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزشی اداره کل و اعضای مجمع ، انتخابات ریاست هیات گلف مازندران برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف از اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور دکتر عزیزی رئیس فدراسیون گلف، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزشی اداره کل و اعضای مجمع ، انتخابات ریاست هیات گلف مازندران برگزار شد.

پس از رای گیری از اعضای مجمع، وحید شمس که تنها کاندیدای حاضر در جلسه بود با کسب ۱۴ رای از ۱۴ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر در سمت رئیس هیات گلف استان مازندران ابقاء شد.

دکتر عزیزی رئیس فدراسیون گلف در ادامه این جلسه، با تبریک انتخاب مجدد وحید شمس گفت : ورزش مازندران مانند طبیعت آن لاله گون و لاله بار است و قهرمانان ملی در المپیک و مسابقات جهانی همواره درخشان ظاهر می شوند .

وی افزود؛ چه نشاط ها، شادی ها و افتخاراتی که ورزشکاران این استان برای مردم ایران به ارمغان آوردندو اگر بگوییم مازندران یکی از پایتخت های اصلی ورزش ایران است سخنی به گزاف نگفته ایم.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران، حضور حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را برای ورزش این استان فرصت دانست و تاکید کرد؛ ورزش نیازمند مدیران متخصص، باتجربه و بانفوذ است و امروز این اثر مدیریتی ، اثرات ورزش مازندران را حفظ و تقویت کرده است.

دکتر عزیزی در ادامه گفت : امیدواریم با همراهی جامعه گلف مازندران و مدیریت ورزشی استان شاهد تقویت جایگاه ورزش گلف باشیم و در این راه باید برای تربیت داوران، مربیان و ورزشکاران برنامه داشته باشیم.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز پس از برگزاری انتخابات مجمع گلف، ضمن تبریک به وحید شمس بابت کسب رای اعتماد اعضای مجمع اظهار داشت؛ استان مازندران این قابلیت را دارد که در تمام رشته های ورزشی جزو بهترین های کشور باشد و فدراسیون گلف هم می تواند روی ورزش این استان حساب ویژه باز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر هدفمند بودن و برنامه محور بودن در ورزش گفت : استان مازندران از نیروی انسانی باهوش، خلاق و پرتوان بهره می برد که می تواند در توسعه ورزش ملی تاثیرگذار باشد.

وی اقلیم خاص و آب و هوای ویژه استان مازندران را مورد اشاره قرار داد و افزود؛ این قابلیت های اقلیمی در توسعه ورزش گلف حائز اهمیت است و می توانیم از ظرفیت های بخش خصوصی، دانشگاه ها و مدارس نیز در همگانی کردن این ورزش جذاب استفاده نمایئم.

حسین زادگان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و برنامه ریزی و قدرت تعامل رئیس هیات گلف مازندران با فدراسیون محترم و اداره کل ورزش و جوانان شاهد ارتقاء بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان باشیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 23 دي 1398 – 09:40

کد:160010-1398

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.