استعدادیابی رکن اصلی تقویت توسعه ورزش قهرمانی گلف است
24 دی 1398 - 11:22
علی رحمانیون رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف ، استعدادیابی در رده های سنی پایه را مهمترین عامل برای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و هدایت آینده سازان این رشته ورزشی دانست.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،علی رحمانیون رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف ، استعدادیابی در رده های سنی پایه را مهمترین عامل برای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و هدایت آینده سازان این رشته ورزشی دانست.

وی در ادامه با توجه به برگزاری اولین دوره کارگاه تخصصی استعدادیابی در ورزش گلف اشاره نمود : این دوره با هماهنگی دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با معیارهای اصلی شناسایی برای مربیان رشته گلف طراحی‌ گردیده است که این امر باعث یکسان سازی استعدادیابی در ورزش گلف خواهد گردید.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف ، آموزش فرآیند استعدادیابی را لازمه توسعه دانست و افزود : در امر برگزاری اولین دوره کارگاه تخصصی استعدادیابی در ورزش گلف از وجود اساتید برجسته دانشگاهی و جدترین سخت افزارهای سنجش پایگاه ورزش قهرمانی استفاده می شود و این پیوند ورزش گلف با مرکز ورزش قهرمانی قطعا پس از آموزش ، در شناسایی ورزشکاران مستعد بصورت علمی تر کمک بسیار شایانی خواهد نمود و افراد مستعدتری روانه جامع گلف کنند.

رحمانیون همچنین توجه روسای هیئتهای ورزشی به اهمیت موضوع استعدادیابی ضروری دانست و بیان نمود : در این کارگاه طبق سهمیه بندی ، هر استان به تعداد دو مربی می باشد که هیئت گلف استان همدان میزبانی آن را پذیرفته است که جا دارد تشکر شود و فرصت مناسبی هست تا مربیان واجد شرایط حضور یابند و با نکات مهم استعدادیابی آشنا گردند که در امر موضوع تا اجرای سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با رویکرد بهتری حضور یابند.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف در خاتمه افزود : این کمیته با توجه به سیاست‌های توسعه ای فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تمرکز بر برگزاری همچنین دوره های آموزشی برای مربیان در دستور کار خود دارد تا بتواند با نگاه علمی در توسعه ورزش قهرمانی گامهای ارزشمندی بر دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.