تبعیضی میان گلف آقایان و بانوان وجود ندارد/ تا آخر سال اعزام برون‌مرزی نداریم
11 دی 1398 - 12:08
صیادی در گفتگو با ایلنا: اردوی تیم ملی از 27 تا 30 دی ماه برگزار می‌شود که نفر اول تا نهم قهرمانی کشور را به این اردو دعوت کردیم که سومین و آخرین اردویی است که در سال جاری داشتیم و چهار نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر هم به عنوان ذخیره انتخاب می‌شوند که می‌شود. یعنی پنج نفر انتخاب می‌شوند که اگر مسابقه‌ای پیش‌رو باشد اعزام شوند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف از ایلنا، نگار صیادی در خصوص وضعیت تیم گلف بانوان اظهار داشت: اردوی تیم ملی از 27 تا 30 دی ماه برگزار می‌شود که نفر اول تا نهم قهرمانی کشور را به این اردو دعوت کردیم که سومین و آخرین اردویی است که در سال جاری داشتیم و چهار نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر هم به عنوان ذخیره انتخاب می‌شوند که می‌شود. یعنی پنج نفر انتخاب می‌شوند که اگر مسابقه‌ای پیش‌رو باشد اعزام شوند.

وی در مورد سطح فنی تیم افزود: با توجه به اینکه امسال نسبت به سال‌های قبل تعداد اردوی بیشتری داشتیم، بنده به عنوان مربی توانستم برنامه‌ریزی‌ را انجام دهم تا بچه‌ها بتوانند در دوره‌های مختلف تمرینات منظم‌تری را داشته باشند. یکسری از بچه‌ها هم در اردوی قهرمانی کشور حضور داشتند این اعتقاد را داشتند که اردوهای منظم خیلی بر رویشان تاثیرگذار بوده و روی کیفیت بازی‌هایشان اثر گذاشته است.

سرمربی تیم ملی گلف بانوان در مورد اینکه آیا مثل اکثر رشته‌ها میان آقایان و بانوان از نظر امکانات و توجه تفاوتی وجود دارد یا نه، گفت: ما در گلف هیچ تبعیضی نداریم. یعنی فدراسیون همان شرایطی را که برای آقایان در نظر گرفته همان شرایط را عیناً برای بانوان نیز در نظر گرفته است. البته از وقتی که آقای دکتر عزیزی آمدند این اردوها و مسابقات قهرمانی بسیار منظم‌تر و منسجم‌تر شده است. اینکه اولین دوره‌ای بود که ما مربیان تیم ملی بالای 18 سال و پایین 18 سال مجزا شدند. یعنی ما در پنج رده برای آقایان و بانوان مربی داریم که هم آقایان و هم بانوان به صورت مجزا عمل می‌کنند.

صیادی در مورد امکانات و شرایطی که در اختیار تیم بانوان قرار گرفته هم گفت: به هر حال نسبت به فدراسیون‌های دیگر، کم‌لطفی به فدراسیون گلف وجود دارد اما با توجه به کمبودهایی که وجود دارد، شرایط خوب است و ورزشکاران اظهار رضایت می‌کنند. در شهرستان‌ها با توجه به نبود زمین و یکسری امکانات اولیه می‌بینیم که ورزشکاران رشته گلف بسیار علاقه نشان می‌دهند و در زمین‌های فوتبال تمرین می‌کنند تا بتوانند خودشان را به مسابقات قهرمانی کشوری برسانند.

وی در مورد شرایط معرفی گلف به جامعه و جذب علاقه‌مند هم گفت: ما در قالب تیم‌های مختلف مثل هنرمندان که فدراسیون یکسری از این هنرمندان را به ما معرفی کردند تا برای این عزیزان نیز تیم تشکیل بدهیم تا در قالب یک مسابقه با هم به رقابت بپردازند. رشته گلف در مدارس و دانشگاه‌ها نیز رسوخ پیدا کرده که برای این رشته مربی گذاشتند. خیلی از شهرها که تا الان هیات گلف نداشتند از این به بعد و بعد از اینکه آقای دکتر عزیزی تشریف آوردند دارای هیات می‌شوند و فعالیت‌شان را شروع می‌کنند. به نظر من الان شرایطی طوری است که خیلی بیشتر از افراد جامعه این رشته را می‌شناسند و راغب هستند که این ورزش را انجام بدهند.

صیادی در مورد برنامه های پیش روی تیم هم عنوان کرد: امسال اولین سالی است که آقای دکتر عزیزی در فدراسیون گلف فعالیت دارند و به فدراسیون نظم دادند. مربیان را فیکس کردند و مربیان نیز برنامه‌هایشان را ارائه کردند و کارشان را انجام دادند. ما تا آخر سال اعزام برون‌مرزی نداریم. مسابقات کشوری را هم در آبان ماه برگزار کردیم. طبق تصمیماتی که فدراسیون می‌گیرد در سال آینده اعزام خواهیم داشت اما از زمان و مکان آن فعلا خبر نداریم چون فعلا فدراسیون رایزنی‌هایش را انجام نداده اما قطعا برای سال آینده اعزام خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.