احداث 2 مجموعه مینی گلف جدید در جزیره کیش/ برگزاری رقابت‌های داخلی وودبال در کرمان برای تشکیل تیم ملی
12 آذر 1398 - 10:51
جمشیدی در گفتگو با ایلنا خبر داد: با توجه به اینکه میزبانی مسابقات آسیایی مینی گلف در سال 2020 در جزیره کیش مطرح است من برای بررسی زیرساخت‌های جزیره کیش سفری 3 روزه به این محل داشتم. یک سایت قدیمی در این جزیره وجود داشت که بنا شد مورد ترمیم قرار بگیرد و 2 سایت دیگر هم قرار است توسط بخش خصوصی ایجاد شود تا مشکلی از لحاظ زمین برای مسابقات نداشته باشیم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشهیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سفرش به کیش برای بررسی امکانات زیرساختی این جزیره به منظور میزبانی از مسابقات پیش رو اظهار داشت: با توجه به اینکه میزبانی مسابقات آسیایی مینی گلف در سال 2020 در جزیره کیش مطرح است من برای بررسی زیرساخت‌های جزیره کیش سفری 3 روزه به این محل داشتم. یک سایت قدیمی در این جزیره وجود داشت که بنا شد مورد ترمیم قرار بگیرد و 2 سایت دیگر هم قرار است توسط بخش خصوصی ایجاد شود تا مشکلی از لحاظ زمین برای مسابقات نداشته باشیم. با بخش خصوصی صحبت کردیم که ابراز تمایل کردند در کنار زمین خودشان مجموعه گلف و مینی گلف داشته باشند و سایت‌های استاندارد تمرینی و بازی احداث شود. با دکتر خراسانی مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم کیش هم دیداری داشتیم و اعلام کردند همه جوره با فدراسیون در این زمینه همکاری خواهند داشت و قول مساعدت دادند که نیروهایی در اختیار ما قرار دهند که به عنوان داور و عوامل اجرایی از آنها استفاده کنیم. کلاس یک روزه‌ای هم برای آموزش مقدماتی مینی گلف صبح و بعد از ظهر برگزار شد که حدود 50 نفر خانم و آقا در آن شرکت کرند که در دوره‌های بعد آموزش تکمیلی انجام خواهیم داد تا در ادامه بتوانیم از این نفرات استفاده کنیم.

وی افزود: جزیره کیش با توجه به اینکه منقطه آزاد محسوب می‌شود پتانسیل بالایی برای میزبانی رقابت‌ها دارد و کشورها تمایل زیادی به سفر به این جزیره و حضور در مسابقات دارند و امیدوارم سال آینده میزبانی رقابت‌های آسیایی مینی گلف و اوپن جهانی را در سایت‌های قدیمی و سایت‌های جدید را داشته باشد. من دوباره سفری به جزیره کیش خواهم داشت تا پیشرفت امور را طبق برنامه مورد ارزیابی قرار دهم.

دبیر فدراسیون گلف در مورد مسابقات وودبال کرمان هم گفت: ما سال آینده در مسابقات برون مرزی وودبال حضور خواهیم داشت و به دنبال کسب مدال و رنکینگ آسیایی هستیم. در حال حاضر میزبان مسابقات داخلی کرمان است که 80 شرکت کننده در قالب 10 استان در آن حضور دارند و تمرینات خودشان را انجام می‌دهند و در 3 روز آینده مسابقات برگزار می‌شود. در راند اول تمام شرکت کنندگان حاضر می‌شوند و برترین نفرات از لحاظ امتیازی به دور بعد راه پیدا می‌کنند و از میان این نفرات هم باز نفراتی که بیشترین امتیاز را می‌آورند در قالب تیم ملی قرار خواهند گرفت و به اردوی انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند و از میان این نفرات تیم ملی آقایان و بانوان تشکیل خواهند شد. با توجه به اینکه وودبال یک رشته مدال آور برای ما محسوب می‌شود و صاحب کرسی نایب رئیسی آسیا در آن هستیم به دنبال کسب رنکینگ آسیایی در رقابت‌ها خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم به آن برسیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.