گلف، نوپا است و مورد بی مهری قرار گرفته بود/ دوست داریم این رشته بیشتر معرفی شود
11 آذر 1398 - 13:13
صیادی در گفتگو با تسنیم: زمین گلف استاندارد باید 18 حفره داشته باشد اما زمین مجموعه انقلاب 13 حفره دارد و 5 حفره کمتر از استاندارد است و ما در مسابقات رسمی به صورت تکراری در 5 زمین مسابقه می‌دهیم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،نگار صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط زمین گلف مجموعه انقلاب اظهار داشت: زمین گلف استاندارد باید 18 حفره داشته باشد اما زمین مجموعه انقلاب 13 حفره دارد و 5 حفره کمتر از استاندارد است و ما در مسابقات رسمی به صورت تکراری در 5 زمین مسابقه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: زمین گلف مجموعه انقلاب زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز است و باید رسیدگی بیشتر در آن انجام شود چون این تنها زمین چمن در ایران است و اگر کامل نباشد نمی‌توان مسابقات بین المللی را در آن برگزار کرد.

سرمربی تیم گلف بانوان در خصوص توسعه این رشته گفت: در حال حاضر یک زمین تمرینی در اختیار بخش خصوصی است که به امکانات پیشرفته برای آموزش تجهیز شده و عزیزان زیادی از آن استفاده می‌کنند. بنده هم در این آکادمی گلف که تنها آکادمی گلف ایران است تدریس می‌کنم و امکانات خوب کمک آموزشی برای گلف در آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم این رشته بیشتر معرفی شود و سعی می‌کنیم امکانات بیشتر را با حداقل هزینه در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

سرمربی تیم گلف بانوان در خصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی گفت: با توجه به درخواستی که به فدراسیون دادم آخرین مرحله اردوی امسال بانوان اواخر دی یا اوایل بهمن برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی کشور اخیرا برگزار شده و بازیکنان آماده هستند.

صیادی گفت: 20 آذر مسابقه آکادمی گلف بانوان برگزار می‌شود. در هر سال 3 تا 4 دوره مسابقه در این آکادمی برگزار می‌شود. در هر مرحله از مسابقات حدود 10 بازیکن در آن حضور دارند و مدال و لوح تقدیم آنها خواهد شد و این نتایج در رزومه بازیکنان ثبت خواهد شد.

صیادی در پایان گفت: این ورزش نو پا است و مورد بی مهری قرار گرفته است. باید از رسانه‌ها تشکر کنم که با معرفی این رشته باعث شدند تا عده زیادی به آن علاقه مند شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.