توجه فدراسیون گلف به توسعه مینی گلف در جزیره کیش
09 آذر 1398 - 10:22
جمشیدی در گفتگو با تسنیم خبر داد: با زمانی و خانواده وی جلسه‌ای 4 ساعته داشتیم و فضای موجود را دیدیم. حدود 3 هزار متر را برای احداث سایت بتن مینی گلف پیش بینی کردیم و به زودی احداث خواهد شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص توسعه گلف و مینی گلف در جزیره کیش اظهار داشت: با زمانی و خانواده وی جلسه‌ای 4 ساعته داشتیم و فضای موجود را دیدیم. حدود 3 هزار متر را برای احداث سایت بتن مینی گلف پیش بینی کردیم و به زودی احداث خواهد شد.

وی افزود: فضای یک هکتاری نیز برای تمرین گلف پیش‌بینی شد. زمینی در حدود 200 متر طول و 70 متر عرض در کنار ساحل برای تمرین گلف در نظر گرفتیم که با تور محصور می‌شود.

دبیر فدراسیون گلف تاکید کرد: زمانی، مالک هتل مارینا این موضوع را پیگیری می‌کند و قرار شد نقشه‌ها در اختیار وی قرار بگیرد و حتی یک فروشگاه ورزشی گلف نیز در آنجا احداث می‌شود. در هتل ترنج نیز یک زمین تمرینی مینی گلف در رستوران گلف احداث می‌شود.

جمشیدی در پایان گفت: با امیری خراسانی، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز جلسه‌ای در خصوص احداث سایت مینی گلف داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت و حمایت خود را از این رشته عنوان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.