سارا نورزوی رئیس هیات گلف استان گیلان شد
05 آذر 1398 - 9:45
سارا نورزوی رئیس هیات گلف استان گیلان شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،در جریان انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان که روز دوشنبه و با حضور حمید عزیزی رئیس فدراسیون در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، سارا نورزوی به عنوان رئیس جدید هیات گلف استان گیلان منصوب و مشغول به کار شد.

در این انتخابات سارا نوروزی، مرتضی یحیی پور مسروری، سیدرضا ثابت قدم و امیر کاظمی به عنوان کاندیدهای احراز پست ریاست هیات گلف گیلان حضور داشتند که سارا نوروزی و مرتضی یحی پور مسروری هر دو هفت رای کسب کردند و برای مشخص شدن رئیس جدید این هیات، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات نیز، سارا نورزوی که سابقه دبیری هیت گلف استان گیلان را دارد هشت رای و مرتضی یحیی پور مسروری سرپرست این هیات هفت رای کسب کردند که با توجه به این امر، سارا نوروزی به عنوان رئیس جدید هیات گلف گیلان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جریان انتخابات هیات گلف استان گیلان اظهار داشت: نزدیک به چهارسال هیات گلف استان گیلان به صورت سرپرست اداره می شد که طی چند ماه گذشته یحیی پورمسروری به عنوان سرپرست فعالیت داشت و توانست تمامی اعزام ها را انجام دهد و زحمات زیادی نیز کشید.

مریم بخشی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست هیات گلف گیلان و انتخاب رئیس جدید، باید حس همدلی و اتحاد در این هیات حکمفرما شود تا این رشته ورزشی در گیلان رشد خوبی یابد.

وی ادامه داد: هدف ما توسعه همه رشته های ورزشی به خصوص رشته هایی است که کمتر دیده می شوند که در این راستا، از هیات گلف گیلان انتظار تلاش شایسته داریم و ما نیز از این هیات برای رشد و اعتلا حمایت خواهیم کرد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 5 آذر 1398 – 09:10

کد:158849-1398

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.