برای حضور در المپیک ۲۰۲۲ جوانان برنامه ریزی می کنیم
05 آذر 1398 - 9:46
دکتر عزیزی: رئیس فدراسیون گلف گفت: مهمترین برنامه ما حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۲ جوانان است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،حمید عزیزی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ جوانان در داکار پایتخت سنگال حضور یابیم که در این راستا، برنامه های مدونی را اجرا خواهیم کرد.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات گلف گیلان به رشت سفر کرده بود افزود: همچنین تیم وودبال از زیرمجموعه های رشته گلف را برای حضور در رقابت های ساحلی ۲۰۲۰ آسیا در چین آماده می کنیم و در این راستا نیز یک اردوی آمادگی تیم ملی وودبال را در گیلان برپا خواهیم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم گلف بانوان نیز برای حضور در مسابقات بین المللی لاهور پاکستان در اوایل بهمن ماه آماده می شود که امیدواریم این تیم نتایج خوبی را کسب کند.

رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: یکی دیگر از کارهای مهم فدراسیون ، تشکیل تیم های ملی مینی گلف است که این امر نیز در دستور کار فدراسیون قرار دارد و همچنین تشکیل تیم ملی وودبال نیز یکی دیگر از کارهای مهم فدراسیون است تا تیم وودبال با قدرت به مسابقات ساحلی آسیا اعزام شود.

وی اضافه کرد: تا پایان سال نیز بخش آموزشی ما بیشترین فعالیت را خواهد داشت که در این زمینه، کلاس های توجیهی و ارتقای داوری و مربیگری گلف و رشته های زیرمجموعه این فدراسیون و همچنین اردوهای تیمهای ملی را برگزار می کنیم .

عزیزی خاطرنشان کرد: گلف ورزش گرانی نیست و می توان با لباس معمولی نیز به این ورزش پرداخت و باید زیرساخت ها را توسعه دهیم و منابع را به صورت پایدار قرار دهیم تا این رشته ورزشی بیش از پیش رشد کند و با توجه به اینکه ایجاد زیرساخت بر عهده دولت است، امیدواریم در این بخش نیز مکان های مناسبی برای رشته ورزش گلف در نظر گرفته شود.

وی در خصوص تاثیر رسانه ها بر گسترش این رشته ورزشی در بین آحاد مختلف تصریح کرد: به طور حتم باید از ظرفیت رسانه در این امر به خوبی استفاده کنیم و همچنین از ظرفیت دانش آموزان، دانشجویان و کارگران علاقمند نیز به خوبی سود برده تا این ورزش در بین جامعه بیشتر شناسانده شود.

رئیس فدراسیون گلف از اهدای وسایل این رشته به استانهای فعال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین عامل رشد و توسعه پایدار این رشته در شهرستان ها جذب ورزشکار است، هر استانی که فعالیت خوب در این بخش و همچنین سایر بخش ها داشته باشد، در حد توان مورد حمایت و تجهیز لزوام قرار خواهد گرفت.

وی به وضعیت گلف گیلان نیز اشاره و تصریح کرد : با توجه به این که رئیس هیات گلف گیلان مشخص شده ، باید عقب ماندگی های استان در این زمینه جبران شود و با ایجاد وحدت و همدلی شاهد رشد روز افزون رشته گلف گیلان در سطح کشور باشیم و ما نیز در حد توان از این استان حمایت می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه گیلان از ظرفیت های بسیار مناسب طبیعی در رشته گلف برخوردار است و به طور حتم در آینده نزدیک ما نیز با برپایی اردوهای مختلف و همچین برگزاری مسابقات از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان روز دوشنبه با حضور چهار کاندیدای احراز این پست در رشت برگزار و در نهایت سارا نوروزی به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.