بخشنامه مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور اعلام شد
07 مهر 1398 - 15:27
بخشنامه مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور اعلام شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،بخشنامه مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در دو گروه آقایان و بانوان اعلام شد.

رؤسا و سرپرستان محترم هیئت های گلف استانها

سلام علیکم؛
ضمن تشکر از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان نظر به اعلام آمادگی آن هیئت جهت شرکت در مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در دو گروه آقایان و بانوان در رده سنی آزاد، به آگاهی می‌رساند این فدراسیون در نظر دارد برابر تقویم سال جاری نسبت به برگزاری این دوره از تاریخ 19 لغایت 23/07/98 در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز اقدام نماید. مقتضی است دستور فرمائید برابر شرایط مشروحه ذیل نسبت به اعزام ورزشکاران تحت پوشش خود اقدام لازم مبذول گردد.
شرایط مسابقه:
1- رده سنی شرکت‌کنندگان به صورت آزاد است.
2- مسابقات برابر قوانین و مقررات فدراسیون جهانی مینی‌گلف (WMF) و مقررات محلی زمین که در جلسه کمیته فنی اعلام می‌گردد برگزار خواهد شد.
3- تعداد بازیکنان معرفی‌شده از هر تیم می تواند حداکثر4 نفر به انضمام یک نفر سرپرست و یا مربی جمعاً 5 نفر حضور داشته باشند و از حضور نفرات اضافه جلوگیری بعمل می آید. بدیهی است هر استان می‌تواند یک تیم در گروه آقایان و یک تیم در گروه بانوان اعزام نماید.
4- استان‌هایی که بازیکنان آنها به حد نصاب نمی رسد می توانند بصورت انفرادی در مسابقات حضور یابند. حداقل تعداد نفرات برای محاسبه نتیجه تیمی 3 نفر است.

5- همراه داشتن بیمه ورزشی معتبر برای سالجاری 1398، کارت ملی و یا شناسنامه با درج شماره ملی و معرفی‌نامه هیئت استان الزامی است و از پذیرش افراد دارای نقص هریک از مدارک جلوگیری بعمل خواهد آمد.
6- هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه بین راه به عهده استان اعزام کننده و هزینه اسکان و تغذیه در طول مدت اقامت به عهده هیئت میزبان خواهد بود.
7- ورود تیم‌ها عصر روز جمعه مورخ 19/07/98 و خروج تیم‌ها عصر روز سه‌شنبه مورخ 23/07/98 است.
8- تمرین تیم‌ها روز شنبه مورخ 20/07/98 و مسابقات در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ 21، 22 و 23/07/98 مجموعاً سه راند و در دو نوبت صبح و عصر برای بانوان و آقایان برگزار خواهد گردید. کلیه تیم‌ها موظفند آلبوم پیوست نفرات شرکت کننده خود را که به تأیید هیئت گلف و اداره کل استان مربوطه رسانده و تصویر اسکن شده آنرا حداکثر تا تاریخ 10/07/98 به کمیته امور استانها فدراسیون ارسال نموده و اصل آنرا در جلسه کمیته فنی روز شنبه مورخ 20/07/98 به سرپرست مسابقات تحویل نمایند.
9- محل اسکان بانوان واقع در تبریز- بلوار باغ‌میشه- خیابان دماوند- خیابان سهند جنوبی هتل ائل‌آی
محل اسکان آقایان واقع در تبریز- چهارراه آبرسان- نرسیده به بیمارستان شمس- نبش چراغ قرمز- هتل ایرانیان است و ساعت پذیرش رأس ساعت 14 مورخ 19/07/98 خواهد بود.
10- نفرات تیم ها جهت پذیرش و سایر هماهنگی های مربوطه با شماره تماس 09148903650 سرکار خانم نادری و ۰۹۱۴۱۰۹۱۴۵۹ جناب آقای رامین پیشنماز تماس حاصل نمائید.
11- تذکر مهم: با توجه به تفکیک رشته‌ای صورت گرفته، کسانی که قصد شرکت در مسابقات قهرمانی کشور هر یک از رشته‌های 4گانه (‌گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت) را دارند، به هیچ عنوان امکان حضور در مسابقات قهرمانی کشور رشته مینی‌گلف و بالعکس را ندارند. همچنین نفرات برتر حائز مقام که در مسابقات استعداد های برتر هر یک از رشته های گلف،یا مینی گلف سال گذشته و سالجاری حضور داشته اند امکان حضور در مسابقات قهرمانی کشور امسال را نخواهند داشت.

12- بازیکنان شرکت‌کننده برابر شرایط ذیل حتماَ بایستی بومی استان مربوطه باشند، در غیر اینصورت از حضور ایشان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
شرایط بومی بودن عبارت است از: 1- متولد آن استان بوده و شناسنامه صادره از استان مربوطه باشد. 2-ساکن استان مربوطه با ارائه مدرک معتبر دال بر سکونت 3- در آن استان مشغول به تحصیل و یا کار بوده با ارائه مدارک معتبر
توجه: سکونت در استان در الویت شرایط قرار خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.