هدف از برگزاری جام ایثار قدردانی از جانبازان و خانواده شهدا است/امنیت امروز ما مدیون این افتخار آفرینان است
26 شهریور 1398 - 12:36
دکتر عزیزی: با توجه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصمیم گرفتیم برای قدردانی از خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان، فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم، فضای جدیدی ایجاد کنیم، ضمن اینکه بحث‌های فرهنگی فدراسیون با برگزاری جام ایثار و پیوند خوردن نام این رشته ورزشی با ایثارگران معرف وجهه بالای آن ورزش در جامعه را میسر خواهد کرد. در برگزاری جام ایثارگران بیش از آن که به دنبال بازخورد باشیم، به دنبال انجام وظیفه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد یک فضا و محیط ورزشی برای اهالی حوزه ایثار و شهادت هستیم.
پ
پ

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در گفت وگو با ” جوان آنلاین” درباره این جام ایثارگران گفت: با توجه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصمیم گرفتیم برای قدردانی از خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان، فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم، فضای جدیدی ایجاد کنیم، ضمن اینکه بحث‌های فرهنگی فدراسیون با برگزاری جام ایثار و پیوند خوردن نام این رشته ورزشی با ایثارگران معرف وجهه بالای آن ورزش در جامعه را میسر خواهد کرد. در برگزاری جام ایثارگران بیش از آن که به دنبال بازخورد باشیم، به دنبال انجام وظیفه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد یک فضا و محیط ورزشی برای اهالی حوزه ایثار و شهادت هستیم.
عزیزی: هدف از برگزاری جام ایثار قدردانی از جانبازان و خانواده شهدا است
وی با اشاره به اینکه گلف اخلاق‌مدار‌ترین رشته ورزشی است اظهار داشت: گلف تنها ورزش حرفه‌ای است که حتی در سطح المپیک فاقد داور است و بسیار به تفکرات فرهنگی و روحیه جوانمردانه ما به عنوان مسلمانان ایرانی نزدیک است. ما در جام ایثار سهی سعی داریم با هر چه بهتر برگزاری این جام کمی از محبت‌های آن‌ها را جبران کنیم. معتقدم ورزش ما در سایه امنیت برگزار می‌شود و امنیت امروز ما مدیون همین افتخار آفرینان و خانواده ایشان است. پس انجام این تورنمنت‌ها کوچکترین اقدام برای آن‌ها و خانواده هایشان خواهد بود. ما در برگزاری این جام بیش از آن که به دنبال بازخورد باشیم، به دنبال انجام وظیفه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد یک فضا و محیط ورزشی برای اهالی حوزه ایثار و شهادت هستیم. باتوجه به تطبیق این جام با هفته دفاع مقدس، فکر می‌کنم بازخورد خوبی داشته باشیم.
عزیزی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه بر خلاف تصور عموم این رشته مختص به قشر خاصی است با ید عرض کنم که این رشته در ایران این گونه است وگرنه در سایر کشور‌ها اصلا این طور نیست و با کمترین هزینه می‌تواند با سال‌ها از آن بهره لازم را برد.
رئیس فدراسیون گلف خاطر نشان کرد: بعد از جام رسانه‌ها، این دومین تورنمنتی است که در این سایت برگزار می‌شود. بنای ما بر این است که با افزایش این قبیل تورنمنت‌ها هم به معرفی گلف در اقشار مختلف کمک کنیم و ورزش‌های تابعه را در سطح همگانی معرفی نماییم. طبق برنامه ریزی صورت گرفته تورنمنت بعدی بین چهره‌ها با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهیم کرد. امیدواریم با ظرفیت‌های ایجاد شده در این جام و فعالیت‌های فدراسیون، این رشته بیشتر در سطح جامعه معرفی شود و شاهد باشیم که علاقمندان به ورزش‌های تابعه ما بیشتر گرایش پیدا کنند.

وی درباره میزبانی مسابقات مینی گلف آسیا اظهار داشت: درخواست میزبانی را برای مسابقات مینی گلف آسیا و اوپن جهانی سال ۲۰۲۰ را به صورت شفاهی به مسئولان گلف آسیا اعلام کردیم که و موافقت اولیه نیز گرفته شده است. البته درنظر داریم در جریان رقابت‌های مینی گلف آسیا که همزمان با اوپن جهانی در چین برگزار می‌شود، این درخواست را مجددا به صورت مکتوب ارائه کنیم. این رقابت‌ها مهرماه برگزار می‌شود و نماینده‌ای از ایران نیز در آن شرکت دارد. در صورت توافق نهایی انشاله درکیش مسابقات را برگزار خواهیم کرد. ایران تاکنون میزبان مسابقات رسمی گلف و دیگر رشته‌های آن نبوده است. فقط سال گذشته یک دوره رقابت‌های بین المللی وودبال در تبریز برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.