جام مینی گلف ایثار با هدف پاسداشت جانبازان و ایثارگران 28 شهریور برگزار می شود
24 شهریور 1398 - 10:30
جمشیدی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران: به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران ۸ سال جنگ تحمیلی، پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه در سایت مینی گلف پارک ملت تهران مسابقات مینی گلف جام ایثار را با حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن ها برگزار می کنیم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران ۸ سال جنگ تحمیلی، پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه در سایت مینی گلف پارک ملت تهران مسابقات مینی گلف جام ایثار را با حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن ها برگزار می کنیم.

او تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این برنامه پاسداشت کسانی است که برای آب و خاک این مملکت جنگیدند. ما می خواهیم با تشکیل یک دورهمی خاطرات آن روز ها را زنده نگه داریم.

پیش از آغاز هفته دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان که نقش آفرینان جنگ ۸ ساله بودند به همراه خانواده هایشان در این مسابقه شرکت می کنند. تعداد این جانبازان ۵۰ نفر است و به همراه خانواده هایشان به ۱۵۰ نفر می رسند. در پایان به تمامی افراد مدال ایثار ورزش اهدا می شود و به نفرات اول تا سوم جوایز و مدال اول تا سومی تعلق خواهد گرفت.

مسابقات گلف قهرمانی کشور آقایان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال برگزار می شود
جمشیدی افزود: قرار است از ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه مسابقات قهرمانی مردان کشور را در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال در زمین گلف تهران برگزار کنیم. هر چند ترکیب تیم ملی مشخص شده است، اما نفرات اول تا پنجم این رقابت ها شانس حضور در اردو های انتخابی را خواهند داشت. مسابقات بانوان بالای ۱۸ سال را نیز اواخر آبان ماه امسال برگزار خواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.