تلاش هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ارزنده است
20 شهریور 1403 - 14:52

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ارزنده است. به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال در دانشگاه تبریز ضمن خیرمقدم به ورزشکاران میهمان هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی، […]

پ
پ

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ارزنده است.

به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال در دانشگاه تبریز ضمن خیرمقدم به ورزشکاران میهمان هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی، گفت: ماحصل تلاش برای برگزاری رویدادهای ورزشی، ایجاد فضای نشاط در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ورزش، مایه نشاط و ایجاد روحیه متعالی در جامعه است، گفت: تلاش هیئت گلف استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ارزنده است.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه ورزش گلف، نیاز به تبیین و توجه بیشتر دارد، گفت: این ورزش با محوریت خانواده در یک فضای رقابتی سالم، گام مهمی در راستای توجه به ارزش‌های اجتماعی برمی‌دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: با ترویج و گسترش‌ ورزش گلف، بر اعتبار این ورزش افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کذایی استکبار جهانی، محوریت خانواده را هدف گرفته و موجب ورود و زیست جوانان در شرایط نامناسب فضای مجازی شده است، گفت: تنها راهی که می‌توان جوانان را از آسیب‌های فضای مجازی مصون نگه داشت، ورزش است.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.