دیدار دليران فيروز با معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی
27 خرداد 1403 - 11:56

دلیران فیروز با معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا احمدرضا دليران فيروز عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف و رئيس انجمن مینی گلف کشور با دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیئت […]

پ
پ

دلیران فیروز با معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا احمدرضا دليران فيروز عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف و رئيس انجمن مینی گلف کشور با دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در محل وزارتخانه دیدار و گفت و گو نمود.

در این دیدار دليران فيروز ضمن دعوت از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت بازدید از فدراسیون گلف، گزارشي از فعالیت های توسعه ای و زیرساختی فدراسیون گلف و انجمن مینی گلف و رشته مینی گلف به عنوان یک رشته خانوادگی به دکتر عسگریان ارائه نمود.

این دیدار با حضور سید حسن رجبی یکتا معاون مالی، اداری و پشتیبانی دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و دبیر کمیته فرهنگی انجمن مینی گلف کشور برگزار شد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.