تبریز، میزبان مسابقات وودبال قهرمانی کشور 
13 شهریور 1403 - 9:43

رئیس هیئت گلف استان از برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی تبریز خبر داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان، امیر کوین رئیس هیئت گلف استان در نشست خبری با اشاره به میزبانی تبریز از مسابقات وودبال قهرمانی کشور گفت: هیئت گلف استان همواره […]

پ
پ


رئیس هیئت گلف استان از برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان، امیر کوین رئیس هیئت گلف استان در نشست خبری با اشاره به میزبانی تبریز از مسابقات وودبال قهرمانی کشور گفت: هیئت گلف استان همواره ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته و این همت مارا مضاعف کرده است که بتوانیم اقدامات بزرگ در جهت پوشش رسانه ای انجام دهیم.

وی افزود: اخیرا میزبان دو رویداد بزرگ کشوری بودیم که سال گذشته بهکاپ و امسال وودبال برگزار می‌گردد که امیدوارم میزبان شایسته‌ای از مهمانان سراسر کشور در این مسابقات باشیم. این مسابقات از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ شهریور ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌گردد و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به محل مسابقات اظهار داشت: ورزشکاران از ۱۱ الی ۱۵ استان در دانشگاه تبریز اسکان خواهند داشت و در این محل مسابقات برگزار می شود.

کوین با بیان اینکه این ورزش یک ورزش خانوادگی است، تصریح کرد: گلف کم هزینه و قابل دسترس بوده و تلاش می کنیم در سبد خانواده ها قرار دهیم. و مسئولین هیئت حتی در گرمای تابستان هم تمرینات را تعطیل نکردند. تمامی رشته‌های تابعه گلف بصورت رایگان آموزش داده می‌شوند و امیدواریم با تبلیغات رسانه‌ای این رشته را در استان جا بیاندازیم.

رئیس هیئت گلف استان بیان داشت: در سه ماه گذشته بیش از صد نفر ورزشکار بیمه شده در استان معرفی شده است که ناشی از آموزش های رایگان است و در کلاس های آموزشی بیش از ۶۰ نفر در حال آموزش و یادگیری هستند که امیدوارم روز به روز به آمار ورزشکاران افزوده شود.

در ادامه سعیدی نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و نائب رئیس انجمن وودبال کشور نیز در این گفتگو با اشاره به افتخارات ورزش استان گفت: ورزش این استان به سطحی رسیده است که ورزشکاران این استان در المپیک و پارالمپیک نمایش درخشانی از خود نشان می دهند و این بسیار امیدوار کننده است.

وی افزود: هفتمین دوره این مسابقات درحالی در تبریز برگزار می شود که از بدو ورود به تبریز شاهد هماهنگی مناسب در این شهر هستیم که نشان دهنده ظرفیت‌های بالای این استان است.

سعیدی تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی در رشته گلف از استان های پیشتاز در کشور است و امیدواریم این رقابت‌ها نیز در تبریز به بهترین نحو برگزار شود و از اصحاب رسانه انتظار داریم در معرفی این ورزش تلاش کنند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.