بیانیه انجمن وودبال کشور در خصوص مسابقات قهرمانی کشور ۱۴۰۳ تبریز
09 مرداد 1403 - 13:15

بر اساس تصمیم شورای فنی انجمن متشکل از رئیس، نائب رئیس و مشاورعالی انجمن وودبال پس از بررسی های فنی مکرر؛ مقرر گردید: ۱. طی مسابقات قهرمانی کشور وودبال به منظور جوانگرایی و ترغیب استان‌های شرکت کننده و نیز پشتوانه سازی صحیح برای تیم‌های ملی، مسابقات قهرمانی کشور با سقف سنی ۴۵ سال تمام برای […]

پ
پ

بر اساس تصمیم شورای فنی انجمن متشکل از رئیس، نائب رئیس و مشاورعالی انجمن وودبال پس از بررسی های فنی مکرر؛ مقرر گردید:

۱. طی مسابقات قهرمانی کشور وودبال به منظور جوانگرایی و ترغیب استان‌های شرکت کننده و نیز پشتوانه سازی صحیح برای تیم‌های ملی، مسابقات قهرمانی کشور با سقف سنی ۴۵ سال تمام برای کلیه آقایان و بانوان حاضر در رویداد برگزار گردد.

خاطرنشان می سازد، این تصمیم صرفا مرتبط با مسابقه آتی در سال جاری اتخاذ گردیده و هدفگذاری آن حفظ جمعیت موجود ورزشکاران و علاقه مندان به وودبال و به موازات آن پرورش نسل جوان در این رشته اتخاذ گردیده است.

۲. بر اساس مقررات فدراسیون جهانی و مطابق با موازین صحیح فنی و اجرایی و حرفه ای، انجمن وودبال کشور با تشخیص اعضای متخصص تعدادی محدود لوازم و تجهیزات به استان‌های در حال فعالیت و استانهای جدیدالورود بصورت رایگان اعطا می‌نماید.

الباقی لوازم مورد نیاز هیئت‌ها و کمیته‌های وودبال استانی می‌بایست توسط هیئت‌های محترم و مخاطبین تامین گردد.

شایان توضیح است، طی مسابقه قهرمانی کشور در شهریور سال جاری در تبریز کلیه بازیکنان ملزم به استفاده از لوازم شخصی خود می باشند.

پیش از برگزاری تمرین و مسابقه کلیه ادوات(مالت و توپ) توسط کمیته تجهیزات انجمن توزین و بعد از نصب هولوگرام مجوز استفاده دریافت می‌نمایند.
همچنین، استفاده از لوازم اشتراکی و سایر ادوات ساخته شده که تایید انجمن ندارند ممنوع می باشد.

ادوات مورد تایید: لوازم فدراسیون جهانی با مارک رسمی HuiKing یا لوازم تولیدی داخلی با مارک رسمی MJ Khodkar. توپ‌های تولیدی HUIKing یا تولیدی داخل توسط MJ Khodkar و لوازم تولیدی ایران توسط استان سمنان با برند Ray King نیز مورد تایید است.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.