نشست اعضای انجمن وودبال ایران و نماینده مردم محترم تبریز در مجلس شورای اسلامی
01 مرداد 1403 - 20:14

اعضای انجمن وودبال ایران با نماینده مردم شریف تبریز دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال به همراه نرگس نافذ دبیر انجمن و حبیب مقیمی مسئول اداری فدراسیون، امروز (دوشنبه) با دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده […]

پ
پ

اعضای انجمن وودبال ایران با نماینده مردم شریف تبریز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال به همراه نرگس نافذ دبیر انجمن و حبیب مقیمی مسئول اداری فدراسیون، امروز (دوشنبه) با دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم محترم تبریز در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست جمشیدی ضمن معرفی انجمن وودبال به دکتر متفکر آزاد و سایر افراد حاضر در جلسه، و با توجه به سومین میزبانی شهر تبریز از هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال در دو بخش آقایان و بانوان، مساعدت‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای از سوی دکتر متفکر آزاد صورت گرفت.

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر تبریز در دو بخش آقایان و بانوان و با دعوت از کمیته‌های وودبال هیئت‌های گلف فعال استان‌ها در زمینه وودبال برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست دکتر کاوه احمدی مشاور معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و دکتر میثم سیفی رئیس کمیته گلف مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.