صدور و تجدید احکام رؤسای کمیته های وودبال استانی
24 تیر 1403 - 15:26

بر اساس تصمیم هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور، احکام انتصاب رؤسای کمیته های وودبال استانی صادر و تجدید شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی انجمن وودبال، بنا بر تصمیم گیری انجمن وودبال به منظور پایش فعالیت‌ها، یکپارچگی مسیر حرکت وودبال در هیئت‌های گلف استانی و نیز ایجاد […]

پ
پ

بر اساس تصمیم هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور، احکام انتصاب رؤسای کمیته های وودبال استانی صادر و تجدید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی انجمن وودبال، بنا بر تصمیم گیری انجمن وودبال به منظور پایش فعالیت‌ها، یکپارچگی مسیر حرکت وودبال در هیئت‌های گلف استانی و نیز ایجاد هم افزایی و هماهنگی؛ مقرر گردید، احکام انتصاب نفراتی که پیشتر به عنوان رئیس کمیته وودبال در استان‌های متبوع فعالیت داشتند در دوره فعلی تجدید گردیده و سایر استان‌ها نیز نفرات جدید معرفی نمایند.

بر این اساس نشست آتی انجمن وودبال پیرامون فعالیت‌های این رشته در سراسر کشور به زودی با رؤسای کمیته های وودبال استانی برگزار خواهدشد.

مطابق با مقررات و آئین نامه‌های فدراسیون، احکام رؤسای کمیته های وودبال در استان‌ها پس از معرفی و پیشنهاد توسط رؤسای هیئت‌ها و بررسی توسط انجمن؛ با امضا و ابلاغ رئیس انجمن صورت می پذیرد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.