سومین بار در آذربایجان شرقی: هفتمین دوره مسابقات قهرمانی وودبال در کلان‌شهر تبریز
20 تیر 1403 - 16:46

انجمن وودبال کشور جهت برنامه ریزی رویدادهای آتی تشکیل جلسه داد و در خصوص برنامه ها و رویدادهای پیش روی انجمن تصمیماتی اتخاذ گردید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال، در این نشست که به ریاست مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال و با حضور نرگس […]

پ
پ

انجمن وودبال کشور جهت برنامه ریزی رویدادهای آتی تشکیل جلسه داد و در خصوص برنامه ها و رویدادهای پیش روی انجمن تصمیماتی اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال، در این نشست که به ریاست مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال و با حضور نرگس نافذ دبیر انجمن، مژگان کوهی رئیس کمیته مسابقات، لیلا مرادی رئیس کمیته روابط عمومی و مهدی سعیدی نائب رئیس فدراسیون آسیایی برگزار شد؛ بر اساس پیشنهاد و اعلام آمادگی امیر کوین رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال در شهریور ماه سال جاری با میزبانی این هیئت در کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین مقرر گردید، بر اساس بررسی های دقیق انجام شده در حوزه مربیگری و داوری وودبال؛ دوره مربیگری درجه۲ به میزبانی استان فارس در مهرماه، دوره داوری درجه۲ به میزبانی استان کرمان در آبان ماه و نیز دوره مربیگری درجه۳ در آذرماه انجام پذیرد.

برگزاری نشست برخط با رؤسای کمیته های وودبال استانی طی هفته آینده نیز از دیگر موارد در دست اقدام انجمن خواهد بود.

گفتنی است، هیئت گلف آذربایجان شرقی پیشتر در سال ۲۰۱۸ میلادی نخستین رویداد اوپن بین المللی وودبال تحت عنوان《تبریز ۲۰۱۸》 به میزبانی کشور ایران به انضمام مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۵ را با شایستگی و رعایت تمامی استانداردهای بین المللی برگزار نمود‌.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.