مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف بانوان بالای ۱۸ سال و سوپر لیگ آقایان سال ۱۴۰۲
16 تیر 1403 - 10:20

مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف بانوان بالای ۱۸ سال و سوپر لیگ آقایان سال ۱۴۰۲، مورخ ۱۳ تیرماه در سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف بانوان بالای ۱۸ سال و سوپر لیگ آقایان سال ۱۴۰۲ امروز با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس […]

پ
پ

مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف بانوان بالای ۱۸ سال و سوپر لیگ آقایان سال ۱۴۰۲، مورخ ۱۳ تیرماه در سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف بانوان بالای ۱۸ سال و سوپر لیگ آقایان سال ۱۴۰۲ امروز با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون، مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و کلیه بازیکنان و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات برگزار شد.

در این مراسم، دکتر عزیزی ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان شهید ایشان و همچنین دعوت به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به جهت تقویت پایه‌ها و مبانی اصلی کشور عزیزمان ایران با اشاره به جلسه هیئت رئیسه که پیش از مراسم احتتامیه برگزار شد، در خصوص اهمیت و جدیت این مسابقات سخن گفت.

وی افزود؛ امیدواریم زمین گلف آیلند به درجه‌ای از امکانات و رفاه برسد تا بتوانیم میزبان مسابقات بین‌المللی باشیم.

وی علاوه بر تشکر از برگزارکنندگان این مسابقه، مجموعه آیلند و عوامل فدراسیون، حمایت فدراسیون، هیئت‌های استانی و انجمن‌ها و در اختیار قرار دادن تجهیزات و مربی به ورزشکاران به جهت پیشرفت آنان را بیان کرد.

در ادامه، خانم دکتر شجاعی نائب رئیس بانوان فدراسیون گلف، ضمن خرسندی از حضور در میان ورزشکاران و برگزاری همچون مسابقه‌ای از دکتر عزیزی و مهرداد جمشیدی به دلیل حمایت از گلف و مدیریت ایشان و همچنین نگاه برابری و عدالتی جنسیتی و مجموعه آیلند و برگزار کنندگان مسابقات تشکر کرد.

دکتر شجاعی در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور نقطه عطف ورزشی هر ورزشکار بوده و اعضای تیم ملی از دل همین مسابقات انتخاب خواهند شد.

وی همچنین افزود: فدراسیون گلف چشم انداز تقویت بعد ورزشی، همگانی، قهرمانی و حرفه ای دارد و امیدوارم با یکدیگر مجموعه خوبی داشته باشیم و بانوان در سطح بین‌المللی بدرخشند.

در ادامه دکتر کریمیان سرمربی تیم ملی از اعزام برای مسابقات برون مرزی و همچنین برگزاری اردوهای آموزشی و تمرینی خبر داد و توضیحاتی در خصوص تیم ملی بانوان و آقایان ارائه نمود.

دکتر حسین پور در سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمین گلف توسط بخش خصوصی، از حمایت ها و مدیریت دکتر عزیزی و مهرداد جمشیدی تشکر و قدردانی کرد.

نگار صیادی، مسئول فنی مسابقات گزارش مختصری از روند برگزاری مسابقات طی دو روز متوالی با حضور ۴۴ بازیکن در قالب ۱۳ تیم (۱۳ استان) و همچنین انگیزه بالای ورزشکاران ارائه داد.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم از عوامل مجموعه آیلند توسط فدراسیون گلف تقدیر و تشکر به عمل آمد و کاپ و مدال‌های نفرات برتر در بخش انفرادی و تیمی به برترین‌ها اهداء شد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.