نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال ۱۴۰۳
16 تیر 1403 - 10:02

نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال ۱۴۰۳، امروز مورخ ۱۳ تیرماه در سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال ۱۴۰۳، امروز با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون، مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون، خانم دکتر شجاعی نائب رئیس بانوان، دکتر بهمن […]

پ
پ

نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال ۱۴۰۳، امروز مورخ ۱۳ تیرماه در سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال ۱۴۰۳، امروز با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون، مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون، خانم دکتر شجاعی نائب رئیس بانوان، دکتر بهمن حسین پور کارشناس خبره و عضو هیئت رئیسه، حسن کریمیان نماینده باشگاه‌ها و عضو هیئت رئیسه، احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف و عضو هیئت رئیسه، ملیحه حقدار ساحلی کارشناس خبره و عضو هیئت رئیسه، خانم دکتر اکبری رئیس هیئت گلف کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه، سید جلال عرفانیان مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و عضو هیئت رئیسه و مهندس امینیان مدیر اجرایی پروژه گلف آیلند برگزار شد.

در ابتدای جلسه که با سخنان مهرداد جمشیدی آغاز شد، وی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای محترم هیئت رئیسه، گزارش مختصری از عملکرد اجرایی ۳ ماهه اول سال جاری فدراسیون را ارائه نمود.
همچنین در قسمت اهم گزارش عملکرد اجرایی و ستادی، خلاصه ای از فعالیت‌های همگانی استانی، ورزشی و مسابقات که توسط فدراسیون، انجمن‌های تابعه و هیئت‌های استانی انجام شده اند در ۴۱ بند به صورت مختصر ارائه داد.

وی در ادامه، گزارشی از دیدار و جلسات دکتر حمید عزیزی، روسای انجمن‌های تابعه و اعضای هیئت رئیسه، هیئت‌های ورزشی و همچنین گزارشی از انتصابات انجام شده در فدراسیون و مجامع برگزار شده در استان‌ها طی ۳ ماه گذشته ارائه کرد.

جمشیدی همچنین به گزارش مالی سه ماه اول سال ۱۴۰۳ و بررسی آیین نامه حق الزحمه ها پرداخت.

در جریان این جلسه دکتر حمید عزیزی ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت رئیسه در این نشست و همچنین تسلیت دوباره شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، از مجموعه آیلند و مهندس امینیان مدیر اجرایی و ساخت و بهره برداری پروژه گلف تشکر کرد.

وی در ادامه افزود؛ مسابقات قهرمانی کشور بانوان بالای ۱۸ سال جدی ترین و بالاترین سطح مسابقات در آیلند بوده و همچنین در خصوص تلاش جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط ورزشکاران سخن گفت.

دکتر عزیزی در ادامه از وزارت ورزش و جوانان، برگزار کنندگان مسابقات قهرمانی کشور بانوان بالای ۱۸ سال، مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و همکاران فدراسیون، احمدرضا دلیران فیروز برای برگزاری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور اصفهان قدردانی و تشکر نمود.

وی همچنین از مسابقات برون مرزی و اعزام ورزشکاران به مسابقات و برگزاری اردوهای مشترک با کشور‌های همسایه به خصوص در بخش بانوان خبر داد.

در راستای این نشست دکتر حسین پور اضهار داشت میزبانی و اردوی مشترک به کیفیت گلف و بازیکنان و ایجاد انگیزه در بین آنان کمک شایانی خواهد کرد و همچنین احمدرضا دلیران فیروز نیز توضیحاتی در خصوص ثبت تقویم انجمن مینی گلف تا پایان سال جاری با همکاری فدراسیون و همچنین مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون ارائه داد.

شایان ذکر است؛ خانم دکتر اکبری رئیس هیئت گلف کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه نیز نکاتی در خصوص دیدار رؤسا و‌ نواب رئیس و‌شاخص های رتبه بندی استان‌ها بیان کرد و با اعضای هیئت رئیسه به تبادل نظر پرداختند.

در پایان، خانم دکتر شجاعی و دیگر اعضای هیئت رئیسه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نموده و همچنین در خصوص همگانی کردن گلف و مینی گلف در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به بحث و گفت و گو پرداختند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.