دوره بازآموزی داوری درجه سه مينی گلف
06 تیر 1403 - 10:49

دوره بازآموزی داوری درجه سه ميني گلف با حضوربيش از ۴۰ نفر شركت کننده و علاقه‌مند به داوری ميني گلف از سراسر کشور امروز ٣٠ خرداد ماه به مدت ٤ ساعت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن ميني گلف؛ طی این دوره که به صورت برخط و […]

پ
پ

دوره بازآموزی داوری درجه سه ميني گلف با حضوربيش از ۴۰ نفر شركت کننده و علاقه‌مند به داوری ميني گلف از سراسر کشور امروز ٣٠ خرداد ماه به مدت ٤ ساعت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن ميني گلف؛ طی این دوره که به صورت برخط و با همکاری ارزشمند هلدینگ درمپکو و آقای دکتر محسن پاسبان برگزار شد، بیش از ۴۰ نفر شرکت کننده از سراسر هیئت‌‌های گلف استانی حضور یافته و به فراگیری مطالب مختلف در حوزه داوری ميني گلف پرداختند.

در دوره فوق مواردی نظیر، ویژگی های داوران به لحاظ عملکردی، شخصیت و هویت داور، قوانین و مقررات ميني گلف، روش‌های ثبت امتیازات و خطاها در ميني گلف، موارد چالش برانگیز، انواع مسابقات ميني گلف و نقش داوران و نیز اهمیت رکن داوری در ورزش ميني گلف توسط محمد علي قاسمي، رئيس كميته آموزش انجمن ميني گلف كشور به شرکت کنندگان ارائه شد.

شایان ذکر است، دوره کشوری داوری درجه سه ميني گلف به منظور ارتقاء سطح مسابقات و افزایش سرمایه انسانی در این حوزه مرداد ماه سال جاری برگزار می گردد‌.

همچنین، داوران درجه سه فعلی انجمن پس از آزمون، درجات خود را ثبیت و تمدید خواهند نمود.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.