مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان آذربایجان شرقی
27 خرداد 1403 - 11:53

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر عزیزی رئیس فدارسیون گلف روز پنجشنبه ۲۴ خرداد […]

پ
پ

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر عزیزی رئیس فدارسیون گلف روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا کوین رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیئت استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیئت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و خیر مقدم به رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: عملکرد هیئت گلف در این مدت قابل قبول بوده و رئیس هیئت استان تلاش زیادی کرده است.

وی افزود: تبریز سابقه میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در رشته مینی گلف را دارد و باتوجه به ظرفیت های استان این امکان را داریم که میزبان مسابقات مختلف باشیم.

ستوده نژاد خاطر نشان کرد: هیئت استان در زمینه ورزش دانشجویی تلاش گسترده ای انجام داده است و بایستی این برنامه ها در بخش های مختلف هم اجرا شود. توجه به بحث شهرستان و حوزه آموزش از دیگر انتظاراتی است که امیدوارم در همه هیئت ها توجه ویژه ای به این موضوع شود.

در ادامه دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف کشور نیز با تسلیت شهادت شهدای خدمت بخصوص مسئولان استان آذربایجان شرقی که زحمات زیادی کشیده بودند، بیان کرد: از اتفاقات مثبت هیئت گلف استان در چند وقت اخیر مطلع هستیم و امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد؛ خلاء بزرگ ورزش کشور، ورزش خانوادگی است و این مستلزم آن است که ورزش خانوادگی ارزان قیمت، در مکان کوچک تر، با آرامش و راحت تر باشد که نمونه این ورزش مینی گلف است.

دکتر عزیزی با بیان اینکه آموزش این ورزش بسیار آسان است، گفت: قطعا راحت بودن آموزش رشته ورزشی سبب می شود اکثر خانواده ها انگیزه حضور در چنین رشته ها را داشته باشند. امیدوارم ارگان های مختلف نیز در ترویج این رشته تلاش خود را بکار گیرند تا با افزایش زیرساخت ها شاهد میزبانی ها و برگزاری رویداد های مختلف باشیم.

دکتر عزیزی در پایان اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی ظرفیت خوبی برای ورزش کشور و رشته گلف است که در پیشرفت ورزش کشور و پیشبرد اهداف تعیین شده نقش موثری دارد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.