جشنواره روز جهانی بیماران خاص
25 اردیبهشت 1403 - 11:02

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، جشنواره روز جهانی بیماران خاص به همت اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و‌ اجرای کمیته همگانی انجمن مینی گلف جهت معرفی این رشته مفرح و مهیج به عموم و علاقمندان، در پارک لاله روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد. در طی این جشنواره کمیته […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، جشنواره روز جهانی بیماران خاص به همت اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و‌ اجرای کمیته همگانی انجمن مینی گلف جهت معرفی این رشته مفرح و مهیج به عموم و علاقمندان، در پارک لاله روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در طی این جشنواره کمیته همگانی کار خود را با معرفی رشته مینی گلف آغاز نمود و با استقبال خوب علاقمندان روبرو شد.
و همچنین گزارشی هم ازطریق برگزار کنندگان رویداد صورت گرفت و معرفی کامل به سمع و نظر علاقمندان رسید. به دنبال استقبال عالی از این رشته، برگزاری مسابقه ای برای بوجود آوردن چالش برای علاقمندان در دستور کار قرار گرفت و در آخر به افراد برتر جوایز نفیسی اهدا گردید.

این رویداد با سرپرستی محمدعلی خداداد رئیس کمیته همگانی انجمن مینی گلف و زهرا صدرایی منش از اعضای کمیته همگانی و همکاری پارسا هنرجو اجرا گردید.

شایان ذکر است؛ در این جشنواره فدراسیون‌ها و انجمن های مختلفی از جمله هاکی، فیریزبی، ورزشهای باستانی، کیوکوشین، والیبال و پتانک و ورزشهای بومی محلی نیز حضور داشتند. روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.