انتصاب آقای فیتنس ایران به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور
28 مهر 1403 - 21:06

حسن گلستانه، نخستین قهرمان ایرانی مسابقات جهانی فیتنس و بنیانگذار این ورزش به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از روابط عمومی انجمن وودبال، به پیشنهاد مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون گلف و رئیس انجمن وودبال ایران، و طی حکمی از سوی دکتر حمید […]

پ
پ

حسن گلستانه، نخستین قهرمان ایرانی مسابقات جهانی فیتنس و بنیانگذار این ورزش به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از روابط عمومی انجمن وودبال، به پیشنهاد مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون گلف و رئیس انجمن وودبال ایران، و طی حکمی از سوی دکتر حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، حسن گلستانه قهرمان پیشین جهان در رشته فیتنس به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.

حسن گلستانه، بنیانگذار رشته فیتنس در کشور و ملقب به آقای فیتنس ایران دارای عناوین برجسته جهانی در رشته بدنسازی است و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی نخستین ورزشکار بدنسازی ایرانی بود که موفق به کسب نشان نقره و طلای مسابقات جهانی در ایرلند و آمریکا و نیز مفتخر به دریافت نخستین کارت حرفه ای فیتنس از آمریکا شد.

وی در کارنامه درخشان ورزشی خود علاوه بر‌ پرداختن حرفه ای به رشته بدنسازی و کسب عنوان نائب قهرمانی رشته فیزیک، دریافت کارت حرفه ای فیزیک از کالیفرنیا آمریکا، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۱۵ دنیا در فیتنس انتخاب گردید.

حسن‌گلستانه در سال ۲۰۱۶ میلادی با فعالیت جدی تر در بخش فیتنس اسپرت به نشان نقره جهان دست یافت و به عنوان تاریخ ساز ورزش ایران در رشته بدنسازی شناخته شد. وی همچنین نخستین داور حرفه ای بدنسازی و فیتنس ایران است که موفق به دریافت دفترچه داوری از فدراسیون جهانی گردیده است.

نماینده فدراسیون بین المللی فیتنس در ایران، ریاست انجمن فیتنس فدراسیون ناشنوایان، دبیر کارگروه ورزش انجمن کارافرینان ایران و عضو رسمی انجمن فیتنس اروپا و همچنین نماینده رسمی فدراسیون ایران و ارمنستان از دیگر عناوین برجسته حسن گلستانه به شمار می رود.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.