نخستین کارگاه آموزش مقدماتی کروکت در استان فارس
24 مهر 1403 - 17:06

رئیس هیئت گلف استان فارس از برگزاری کارگاه معرفی و آموزش رشته‌ ورزشی کروکت در دو بخش تئوری و عملی خبرداد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و‌به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان فارس حمیده سرکوبی شیرازی رئیس هیئت گلف استان فارس، اظهار کرد: در راستای معرفی و توسعه رشته کروکت و آشنایی […]

پ
پ

رئیس هیئت گلف استان فارس از برگزاری کارگاه معرفی و آموزش رشته‌ ورزشی کروکت در دو بخش تئوری و عملی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و‌به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان فارس حمیده سرکوبی شیرازی رئیس هیئت گلف استان فارس، اظهار کرد: در راستای معرفی و توسعه رشته کروکت و آشنایی عموم خصوصاً خانواده ها با این رشته مفرح به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره کارگاه آموزشی مقدماتی رشته کروکت در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرس انجمن کروکت آقای حسین شیرافکن در شهرستان شیراز برگزار گردید.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی حافظیه شیراز و زمین چمن ابیوردی شیراز برگزار گردید اضافه کرد: در بخش اول قوانین و مقررات و آموزش به شکل تئوری تدریس شد و در ادامه آموزش و تمرینات عملی در سه بخش انجام گردید.

این دوره از صبح روز ۲۲ مهر ماه آغاز و ۲۴ مهرماه اختتامیه این کارگاه آموزشی انجام گرفت.

سرکوبی شیرازی در پایان خاطر نشان کرد: رضایت و حضور شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مفرح چشمگیر بود و اعضای هیئت گلف استان فارس با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و شهرستان شیراز در مراسم اختتامیه از زحمات آقای شیرافکن تقدیر و تشکر کردند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.