برگزاری مجمع سالیانه هیئت گلف استان همدان
09 مهر 1403 - 22:02

مجمع سالیانه هیئت گلف استان همدان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان همدان مجمع سالیانه هیئت گلف استان به ریاست حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان و اعضا مجمع گلف برگزار شد. مدیر کل ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله […]

پ
پ

مجمع سالیانه هیئت گلف استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان همدان مجمع سالیانه هیئت گلف استان به ریاست حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان و اعضا مجمع گلف برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به جامعه ورزش گفت: هیئت گلف استان همدان با ریاست صالح جهانگرد رئیس هیئت گلف توانسته جایگاه خوبی در استان و کشور داشته باشد و ما شاهد اعتلای این ورزش در سطح استان هستیم.

حقیقی افزود: در ایجاد زیر ساخت های این ورزش در سه شهرستان شروع به کار شده است اگر شهرستانی هم برای تامین و تجهیز رشته ورزشی گلف زیر ساختی در نظر دارد ما می توانیم برآورد هزینه کنیم و به هیئت گلف در راه اندازی این رشته در تمامی شهرستان‌ها کمک کنیم.

در این مجمع صالح جهانگرد رئیس هیئت گلف استان در خصوص عملکرد یکساله این هیئت گفت: عملکرد هیات از سوی فدراسیون جایگاه چهارم را در کشور دارد و این جایگاه با توجه به سابقه کم استان همدان در این رشته ورزشی است که این حاصل تلاش و زحمت شبانه روزی همه اعضا و بازیکنان هیئت گلف استان است.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.