مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان لرستان
20 شهریور 1403 - 20:04

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان لرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از هیئت گلف استان لرستان؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان با حضور وحید والیزاده مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای این مجمع صبح امروز ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ در دفتر […]

پ
پ

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان لرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از هیئت گلف استان لرستان؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان با حضور وحید والیزاده مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای این مجمع صبح امروز ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ در دفتر هیئت گلف استان برگزار شد.

در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ هیئت، تقویم سال ۱۴۰۳ توسط ترابی نژاد رئیس هیئت گلف استان گزارش و تشریح و همچنین گزارش مالی خزانه دار نیز ارائه شد و گزارشات ارائه شده مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفتند.

شایان ذکر است در این نشست رأی گیری برای انتخاب بازرس هیئت صورت گرفت و نور محمد مرادی موفق شد با کسب اکثریت آراء به عنوان بازرس هیئت برگزیده گردد.

در پایان، ضمن تقدیر از عملکرد هیئت گلف استان لرستان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان وی همچنین قول مساعدت به جهت توسعه گلف در لرستان و حمایت از ورزشکاران تیم ملی را داد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.