دیدار دلیران فیروز با جمعی از مینی گلفرهای مازندرانی
06 مرداد 1403 - 9:28

احمدرضا دلیران فیروز ضمن بازدید از سایت مینی گلف ۳۶ میدان فِلت-مینیاتور چالوس با جمعی از مینی گلفرهای مازندرانی دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن مینی گلف؛ احمدرضا دلیران فیروز عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف کشور در سفر به استان مازندران ضمن […]

پ
پ


احمدرضا دلیران فیروز ضمن بازدید از سایت مینی گلف ۳۶ میدان فِلت-مینیاتور چالوس با جمعی از مینی گلفرهای مازندرانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن مینی گلف؛ احمدرضا دلیران فیروز عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف کشور در سفر به استان مازندران ضمن بازدید میدانی و دیدار با مدیران مجتمع رفاهی بانک مرکزی در نوشهر و هتل پارسیان خزر در چالوس مقدمات احداث دو سایت مینی گلف را در مجتمع های فوق الذکر بررسی کرد.

در این دیدارها توافق شد آغاز عملیات عمرانی یک سایت مینی گلف هجده میدان در مجمتع رفاهی بانک مرکزی در نوشهر در مردادماه سال جاری آغاز شود.

در این دیدارها کاکوئی رئیس هیئت گلف استان مازندران، محمد قدمی رئیس کمیته مسابقات انجمن مینی گلف کشور و دکتر بهرامی رئیس هیئت گلف شهرستان چالوس نیز حضور داشتند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.