حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف شد
03 بهمن 1401 - 11:51
حمید عزیزی با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف صبح امروز (دوشنبه 3 بهمن) در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع محمد کاظمی سرپرست فدراسیون، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و سایر اعضای مجمع حضور داشتند.

الهام اکبری، حمید عزیزی و امیر غریب‌لو سه کاندیدای حاضر در مجمع بودند و محمدرضا غلامرضازاده نیز پیش از برگزاری مجمع از حضور در انتخابات انصراف داد.

در ابتدا کاندیداها به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و در ادامه فرآیند رای‌گیری با حضور 51 عضو مجمع برگزار شد و در نهایت حمید عزیزی با کسب 36 رای از 51 رای ماخوذه برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد. همچنین امیر غریب‌لو 4 رای و الهام اکبری 11 رای نیز رای کسب کردند.

عزیزی پس از پایان انتخابات، سیدمحمد مجابی و فریده شجاعی را به عنوان نایب رئیس آقایان و بانوان معرفی کرد. همچنین محمد عظیمی‌راد به عنوان خزانه‌دار، بهمن حسین‌پور و ملیحه حقدار ساحلی نیز به عنوان کارشناس خبره به مجمع معرفی شدند تا در خصوص آنها رای‌گیری انجام شود.

با انجام فرآیند رای‌گیری، فریده شجاعی با کسب 46 رای به عنوان نایب رئیس اول و سید محمد مجابی با کسب 41 رای به عنوان نایب رئیس دوم‌انتخاب شد. همچنین محمد عظیمی‌راد با کسب 44 رای به عنوان خزانه‌دار و بهمن حسین‌پور با 42 رای و ملیحه حقدار ساحلی با 41 رای به عنوان کارشناس خبره معرفی شدند.

الهام اکبری با کسب 24 رای به عنوان نماینده هیئت‌های استانی و خانه گلف هم با 37 رای نماینده باشگاه‌ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.