جمشیدی: با اهدای تجهیزات به هیئت‌ها کمک خواهد شد
22 آبان 1401 - 8:37
نشست دبیرکل فدراسیون گلف کشور با اعضا هیئت گلف خراسان جنوبی و اصحاب رسانه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این نشست مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون گلف کشور با اشاره به میزبانی خوب خراسان جنوبی در مسابقات مینی گلف شرق کشور گفت: همدلی، نظم و سطح بالای کیفی و فنی این دوره، نشان از همفکری، تلاش و انگیزه بالای هیئت گلف این استان دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود استان و مجموعه‌های در حال احداث، در آینده نزدیک، خراسان جنوبی توانایی برگزاری میزبانی مسابقات کشوری را نیز دارد.

جمشیدی با اشاره به بودجه کم فدراسیون برای تزریق به هیئت‌ها تصریح کرد: سعی شده بجای تزریق اعتبارات کمی که در اختیار فدراسیون برای هیئت‌ها تعلق گرفته با اهدا تجهیزات مورد نیاز، برای گسترش این رشته در استان‌ها کمک شود.

جمشیدی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی، دوره داوری و مربیگری در رشته‌های مختلف برای این استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی تجهیزات مورد نیاز نیز کمک خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به فعالیت‌های استان‌ها از طریق فدراسیون تجهیزات لازم نیز تامین می‌شود.

دبیرکل فدراسیون گلف تاکید کرد: با توجه به ارتباط با بخش خصوصی، انگیزه و علاقه مندی رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی آینده خوبی برای این رشته در استان شاهد خواهیم بود.

جمشیدی با اشاره به رتبه ۱۷ خراسان جنوبی در حال حاضر در سطح کشور تاکید کرد: اگر فعالیت‌های هیئت گلف خراسان جنوبی با روند حال حاضر پیش برود شاهد رتبه تک رقمی این استان در سطح کشور خواهیم بود.

رضا محمودی‌زاوه، رئیس هیات گلف خراسان جنوبی نیز در این نشست به روند برگزاری مسابقات مینی گلف شرق کشور اشاره و گزارشی کلی از این مسابقات ارائه کرد.

وی افزود: اعتبارات هیئت گلف استان محدود بوده و باید با حمایت و کمک بخش خصوصی جبران کمبود اعتبارات را داشته باشیم.

محمودی‌زاوه از پیش بینی احداث مدرسه گلف در استان خبرداد و یادآور شد: در حال حاضر شهرستان‌های بیرجند، خوسف و قائن در استان فعال شده و سعی خواهد شد تا سایر شهرستان‌ها نیز طی شش ماه آینده فعال شوند.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور دبیرکل فدراسیون گلف کشور احکام انجمن‌ها و کمیته‌های هیئت گلف استان اهدا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.