دکتر عزیزی: گلف ایران مدیون مسجدسلیمان است
16 بهمن 1400 - 8:18
رئیس فدراسیون گلف گفت: مسجدسلیمان شهر اولین ها در خیلی از موضوعات از جمله گلف است و گلف ایران مدیون مسجدسلیمان و مسجدسلیمانی ها است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر حمید عزیزی در مراسم اختتامیه تورنمنت گلف جام حسین‌پور که در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار داشت: مسجدسلیمان مهد گلف ایران، محل تولد و بلوغ و توسعه گلف بوده، هست و خواهد بود. وجود گلف در کشور ایران مرهون وجود شهر مسجدسلیمان است.

وی ادامه داد: مسجدسلیمان شهر اولین‌ها در خیلی از موضوعات از جمله گلف است و گلف ایران مدیون مسجدسلیمان و مسجدسلیمانی‌ها و همچنین مدیون قهرمان فقید شهباز حسین‌پور، مرحوم بهداروند است و قهرمان زنده و همیشگی ما استاد قلی‌زاده و تمام کسانی که در این مرز و بوم درخشیدند، می‌درخشند و خواهند درخشید، است. این خط و این مسیر آغاز شده است و امروز با کمک، هدایت و حمایت بزرگان گلف پیش می‌رود.

بهمن حسین‌پور، عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف گفت: در دوره مدیریت دکتر عزیزی تلاش‌هایی که در معرفی گلف به جامعه ایران انجام شده در قیاس با دوران گذشته کم نظیر بوده است. هم در شناخت گلف و هم در معرفی به ملت ایران و هم در ارتباطاتی که برقرار شده در این دوره، کارهای بزرگی انجام شده است. برگزاری مسابقات گلف به صورت پخش زنده دستاورد بی نظیری بود که باعث شد گلف دیده شود. تشکر می‌کنم از فدراسیون گلف به خاطر زحمانی که کشیده شده است. الان می‌توانم ادعا کنم گلف به ایران معرفی شده و با همین شیوه در آینده شاهد این خواهیم بود که جوانان به این رشته روی بیاورند.

وی همچنین در مورد لزوم الگوسازی برای جوانان تاکید کرد: جوانان و نوجوان نیاز به الگو دارند و فدراسیون گلف با برگزاری این مسابقات به نام یکی از قهرمانان سابق در راستای الگوسازی مثبت قدم برداشته است. این کار باعث خواهد شد که جوانان جذب ورزش شوند.

همچنین در این مراسم حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرم، بگویم توانسته‌ام چه کارهایی را برای جامعه ورزش خوزستان انجام دهم. برای رشته گلف نیز احساس من این است که بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با این رشته کمی فاصله وجود داشت که امیدوارم با تلاش و همدلی این فاصله را کمتر کنیم و بیشتر به این رشته بپردازیم چرا که گلف جزو رشته‌هایی است که علاقه مندان بسیار خوب و خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: امیدوار هستم روزها و اتقاقات خوبی برای ورزش خوزستان رقم بزنم.

همچنین ابوذر شجاعی رئیس هیئت گلف مسجدسلیمان در این مراسم گفت: مسابقات گلف مرحوم شهباز حسین‌پور در سطح خوبی برگزار شد و امیدوارم برگزاری این تورنمنت در چنین سطحی تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد: امیدوارم در سایر برنامه‌هایی که برای گلف مسجدسلیمان برنامه ریزی کرده ایم موفق عمل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.