دیدار دکتر عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی
14 آبان 1400 - 9:20
دکتر عزیزی، رئیس فدراسیون گلف کشورمان با تیمور حسن، رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و نوبوکو هیرایاما عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در دیدار با تیمور حسن ضمن گفت‌وگوی مفصل در خصوص شرایط گلف کشورمان مقرر شد در خصوص کمک‌های فنی و همچنین اعزام مربی و مدرس حرفه‌ای اقدام لازم از سوی APGC صورت پذیرد.

دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف درباره دیدار با «تیمور حسن» رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه گفت: در این دیدار گزارشی از روند توسعه رشته گلف در ایران را ارائه کردیم که این گزارش شامل مواردی همچون بحث‌های زیرساختی، جذب ورزشکاران جدید، برگزاری مسابقات، توسعه و توجه رسانه‌ای از جمله رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب به گلف، امکان آموزش رشته گلف در مدارس کشور بود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد بتوانیم در آینده از ظرفیت‌های کنفدراسیون آسیا بیشتر بهره و کمک بگیریم.

رئیس فدراسیون گلف عنوان کرد: یکی از نکات مهمی که تیمور حسن و همه ارکان کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه تاکید داشتند و حتی به گزارش رئیس سابق APGC درخصوص حضورش در ایران نیز اشاره داشتند، موضوع احداث زمین 18 میدانه بود تا از این طریق ایران بتواند میزبانی مسابقات رسمی و رنکینگ‌دار را بر عهده بگیرد و مواردی از این دست را پیش ببریم.

در پایان این دیدار نشان فدراسیون گلف کشورمان به تیمور حسن اهدا شد.

همچنین دکتر عزیزی در دیداری جداگانه با نوبوکو هیرایاما عضو ژاپنی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی گلف و عضو هیئت رئیسه APGC دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص فعالیت‌های گلف کشورمان گزارشی ارائه شد.

خانم هیرایاما از دریافت گزارش تصویری مسابقات بانوان، بسیار ابراز خرسندی کرد و از توجه کامل فدراسیون گلف ایران نسبت به گلف بانوان قدردانی کرد.

در پایان این دیدار نشان فدراسیون گلف کشورمان به ایشان اهدا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.