معرفی افراد برتر مسابقات مینی‌گلف جام گرامی داشت آزادسازی خرمشهر
31 اردیبهشت 1400 - 15:12

افراد برتر مسابقات مینی گلف جام گرامی داشت آزادسازی خرمشهر مشخص شدند.

پ
پ

مسابقات مینی‌گلف جام گرامی داشت آزادسازی خرمشهر با حضور ۶۰ شرکت کننده از تهران، البرز، قم، مازندران، گیلان و خراسان رضوی در دو بخش زنان و مردان با حضور مسئولین فدراسیون گلف در باشگاه مینی‌گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

مهرداد جمشیدی در این مراسم گفت: این مسابقات از سال گذشته در ۴ دوره و با عنوان مدافعان سلامت برگزار شد و امسال نیز این جشنواره با همکاری فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور برگزار می‌شود که اولین دوره آن با عنوان جام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار شد و امیدوارم در ماه‌های آینده در جمعه آخر ماه و با کم شدن کرونا ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: به پاس علاقه‌مندی و استقبال شرکت‌کنندگان این مسابقات را به مناسبت‌های مختلف ادامه خواهیم داد. مینی‌گلف، گلف و انجمن های تابعه با توجه به خاصیت ذاتی آنها و رعایت فاصله اجتماعی و برگزاری آن در فضای باز می تواند محیط با نشاطی را برای افراد رقم بزند.

دبیر فدراسیون گلف گفت: امیدوارم سال پایانی همه گیری کرونا باشد. در سال گذشته در مینی گلف دستاوردهای خوبی داشتیم و کرسی‌های جهانی کسب کردیم و جشنواره و دوره‌های آموزشی آنلاین داشتیم و تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردیم.

افراد برتر بخش زنان:

محیا شهسواری
زینب هادی‌زاده
امیلی یاراحمدی

 

افراد برتر بخش مردان:
محمد شکیبا‌مهر
شاهنگ کیانی
حسین آبخیز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.