معرفی برترین های گلف کشور در مسجدسلیمان
13 دی 1399 - 11:48

رقابت های گلف آزاد کشوري به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

پ
پ

این رقابت ها از پنجشنبه به مدت دو روز به میزبانی هیات گلف مسجدسلیمان برگزار شد که در رده بزرگسالان سجاد کرم پور، سعید براتی و محمد شیخ زاده به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند. همگی این افراد از خوزستان بودند.
در رده سنی پیشکسوتان هم منوچهر نصیری و محمدرضا شینی به ترتیب مقام های اول و دوم دست پیدا کردند و فهد دریس و شاپور شینی به صورت مشترک سوم شدند. همگی این افراد هم از خوزستان بودند.
۷۰ نفر از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند و رییس هیات گلف خوزستان، رییس هیات گلف مسجدسلیمان و مربی تیم ملی کمتر از 23 سال هم از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند.


در حاشیه این رقابت ها از حمیدرضا شهنی به عنوان نفر اول مسابقات مچ پلی (تک حذفی) گلف در آذرماه تقدیر شد.
در مراسم اختتامیه پیام دکتر حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف توسط جهاد زرگانی عضو کمیته رسانه ای این فدراسیون قرائت شد. رییس فدراسیون از اقدام هیات مسجدسلیمان در میزبانی از این مسابقات در شرایط کرونایی و با رعایت شيوه نامه های بهداشتی قدردانی کرد.
همچنین رضا علیجانی، رییس هیات گلف خوزستان ضمن تقدیر از هیات مسجدسلیمان، گفت: از برگزاری چنین رویدادهایی که می تواند گلف بازان کشور را دور هم جمع کند، حمایت می کنیم و همیشه هیات مسجدسلیمان پيشتاز بوده است.
ابوذر شجاعی، رییس هیات مسجدسلیمان هم گفت: خوشحالیم که میزبان گلف بازان سراسر کشور بودیم. مسابقات را به صورتی برگزار کردیم که گلف بازان تمام استان بتوانند شرکت کنند و اگر در ادامه شرایط از بابت کرونا بهتر شود، مجددا میزبان مسابقات کشوری خواهیم بود.
گودرز مولایی،سرمربی تیم ملی زیر 23 سال، عنوان کرد: واقعا بازیکنان خوبی از کرمان، تهران و آذربایجان شرقی در این رویداد حضور داشتند که واقعا پا به پای گلف بازان خوزستانی تلاش کردند. سطح مسابقات در هر دو رده سنی خوب بود و امیدوارم همیشه در چنین مسابقاتی بازیکنان خوبی مطرح شوند. سطح مسابقات در حدی بود که تا روز پایانی نفرات برتر مشخص نبودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.