جمشیدی پس از تشکیل کمیته روستایی و عشایری روند فعالیت های آن را ابلاغ کرد
19 مهر 1399 - 13:26
جمشیدی اظهار داشت

دبیر فدراسیون گلف در راستای توسعه عدالت اجتماعی تکالیف کمیته روستایی و عشایر را به رییس کمیته ابلاغ نمود

پ
پ

طبق سیاست جدیدی در وزارت ورزش که در این بخش اتخاذ شده است همه فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی را موظف دانست به غیر از اینکه متولی ورزش حوزه خود در شهرها هستند در روستاها نیز فعالیت لازم را داشته باشند. در همین راستا فدراسیون گلف فعالیت های این کمیته را در دستور کار خود قرار داده و اهم موضوعات را به کمیته مربوطه ابلاغ نمود.

مهرداد جمشیدی: دفتر توسعه روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در طی چند سال اخیر زحمات و برنامه ریزی اصولی را صورت داده اند که می تواند بستر مناسبی برای توسعه رشته ورزش گلف و رشته های تحت پوشش و دیگر رشته های ورزشی ایجاد نماید و بی شک فدراسیون گلف از این ظرفیت بزرگی که صورت پذیرفته به نحو شایسته امور خود را در جهت شناساندن توسعه ورزش گلف برنامه ریزی خواهد نمود.

دبیر فدراسیون توجه به جامعه بزرگ روستایی و عشایری کشور در بعد همگانی و قهرمانی باعث شناسایی و کشف استعدادها در طول مسیر دانست و بیان نمود: با ایجاد مرام‌نامه و اساسنامه به مناطق محروم و ظرفیت سازی اساسی در هییتهای ورزشی استانها در آینده نزدیک شاهد یک تحول بزرگ در ورزش روستاهای کشورمان باشیم و حرکت وزارت ورزش بجا و قابل تحسین است.

تدوین آیین نامه کمیته ، مشخص نمودن دبیر و دیگر اعضای کمیته ، مکاتبه با هییتهای ورزش استانها جهت ایجاد کمیته مربوطه در هییت ، تکمیل بانک اطلاعاتی روسای کمیته مربوطه در استانها ، معرفی افراد متخصص جهت تشکیل کارگروه کارشناسی در فدراسیون ، ارائه گزارش های اهم فعالیتهای صورت گرفته کمیته بصورت ماهانه، تدوین برنامه عملیاتی کمیته تا پایان سال جاری و ارزیابی عملکرد هییتهای ورزشی در بخش کمیته اهم مواردی بوده است که از سوی دبیر فدراسیون به هستی جعفری رییس کمیته روستایی عشایری فدراسیون گلف ابلاغ گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.